Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Er det noen vits med iPhone ...

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-10, 11:47   #1
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Er det noen vits med iPhone ...

.... om man kun skal ringe, og sende meldinger? Ikke bruke den til nettsurfing?

Jeg har lenge siklet etter iPhone. Og før jul hadde jeg 3000 kr jeg kunne bruke på ny mobil. Expert kunne da selge meg iPhone som kostet 3000 kr til mitt abbonement.

Selger sa da at iPhone var litt på vei ut, og at han anbefalte å vente til sommeren, når den nye iPhonen kom ut.

Og når jeg kun sendte meldinger og ringte med tlf, så synes han egentlig at jeg ikke hadde bruk for iPhone. Den var litt mer tungvindt å bruke som vanlig tlf og sende meldinger med.

Stemmer dette?

Jeg valgte til slutt SE W995. Walkmantlf. Jeg bruker tlf som MP3 spiller ofte.

Jeg gjorde kanskje et godt valg, med tanke på mitt bruk? Jeg er uhyre sjelden på nett med mobilen.

Men fortsatt kjenner jeg lysten etter å kjøpe iPhone. Og tenkte kanskje noen her inne som har iPhone enten kan friste meg til å selge SE telefonen jeg kjøpte, slik at jeg kan investere i iPhone istedet. Jeg synes også iPhone ser litt stor ut. Tynn, men bred.

Tror nok jeg helst vil ha iPhone fordi jeg synes det ser så kult ut.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 11:58   #2
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noe vits med iPhone....

Jeg har også siklet på iPhone lenge.
Ble frarådet å kjøpe den md mindre jeg ville legge om mobilvanene mine.
Selgeren mente jeg måtte bruke telefonen mer som nettelefon.
Jeg er mer enn nok på internett som det er og har ikke behov for å være eller gjøre meg selv mer tilgjengelig enn hva jeg er.
Dessuten syns jeg telefonen er litt for stor. Jeg bruker nemlig sjelden veske. Lite damente ...

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 11:59   #3
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det noe vits med iPhone ...

*Ser så kult ut*

/me riste på hode.... ;-)

Du har nok sikkert gjort det beste valget. iPhone er god på en del ting, men strengt tatt er det rent telefonmessig nødvendigvis ikke det beste. Hvis ikke nettbruk og tilleggsapplikasjoner er det du er ute etter, blir det bare "en motegreie". En dyr, skjør sådan, med noe dårlig batteritid og ganske dårlig kamera...

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 12:00   #4
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe vits med iPhone ...

Jeg har mobilen i baklomma som oftes når jeg er på butikken og andre steder. Så av den grunn er vel iPhone et dårlig valg.

Tror bare jeg må slutte å la meg påvirke. Jeg er litt for impulsiv når det gjelder å ha det nyeste av det nyeste.

Forsvarer som regel mobilkjøpene mine med at barna trenger nye telefoner. De arver som regel mine. Men om jeg hadde kjøpt iPhone nå, så hadde jeg villet solgt SE telefonen først.

Men jeg inbiller meg at det ikke blir noe kjøp enda.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 12:03   #5
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noe vits med iPhone ...

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

*Ser så kult ut*

/me riste på hode.... ;-)

Du har nok sikkert gjort det beste valget. iPhone er god på en del ting, men strengt tatt er det rent telefonmessig nødvendigvis ikke det beste. Hvis ikke nettbruk og tilleggsapplikasjoner er det du er ute etter, blir det bare "en motegreie". En dyr, skjør sådan, med noe dårlig batteritid og ganske dårlig kamera...

Takk.
Det er greit å få en påminnelse når lysten tar overhånd ...

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 12:03   #6
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe vits med iPhone ...

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

*Ser så kult ut*

/me riste på hode.... ;-)

Du har nok sikkert gjort det beste valget. iPhone er god på en del ting, men strengt tatt er det rent telefonmessig nødvendigvis ikke det beste. Hvis ikke nettbruk og tilleggsapplikasjoner er det du er ute etter, blir det bare "en motegreie". En dyr, skjør sådan, med noe dårlig batteritid og ganske dårlig kamera...


Jepp, jeg er barnslig, legger meg flat.

Jeg trenger ikke noe mobil med godt kamera heller. Tar sjelden bilder. Men W995-en har jo 8 MP og det er en walkman tlf, så den tar ok bilder. Jeg har testet litt.

Jeg leste i VG nå at SE W995 fikk terningkast 6. Så jeg har gjort et godt valg.

Jeg tenker den testen gjorde at jeg nå slår meg til ro med at jeg har gjort et godt kjøpt.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 12:03   #7
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe vits med iPhone ...

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Takk.
Det er greit å få en påminnelse når lysten tar overhånd ...

Signerer Mississippi også.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 12:06   #8
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe vits med iPhone ...

Bare se her, jeg har en kongetelefon.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 13:14   #9
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noe vits med iPhone ...

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Bare se her, jeg har en kongetelefon.

Du verden ...

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 09:14   #10
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe vits med iPhone ...

Ja, jeg har hørt mange elsker iPhone. Men jeg tenker som så at når jeg ikke skal surfe på nett med den, så er det litt bortkastet. Selger på Expert frarådet meg, siden han sa det var mer tungvindt både å ringe, og å sende meldinger. Det var sånn egentlig ikke en telefon sa han. Og anbefalte meg å vente til sommeren, da ny iPhone kom.

Jeg ser fordelen med den store skjermen iPhone har. Jeg liker store skjermer, siden jeg ser dårlig. Men det er ganske stor skjerm på W995-en også. Og sånn egentlig liker ikke jeg sånn touch skjerm heller. Selv om det ser kult ut. (Jepp jeg er barnslig, men jeg holder meg ung pga. det.)

Og i får koblet jeg meg til og surfet innom Facebook med mobilen. Så jeg kommer meg jo fint på nett med den, i tillegg til å ringe og sende meldinger.

Så kort oppsummert, jeg beholder min Sony Ericsson til sommeren 2010. Så sløser jeg ikke mer penger nå i januar.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 09:18   #11
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.796
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe vits med iPhone ...

Jeg venter på iphone i posten hvilken dag som helst, og er glad for det! Men nå har jeg holdt meg i selen leeenge!

Jeg ser frem til å kunne bruke nett mer på tlf. Og jeg slipper nå å drasse rundt på mobil og touchen. Deilig

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 09:19   #12
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.586
Blogginnlegg: 809
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noe vits med iPhone ...

Brenda -hvis du kjøpte telefon rett før jul, hvor i all verden fikk du tanken fra om å kjøpe en til i januar? Eller til sommeren, for den del?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 09:22   #13
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.142
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe vits med iPhone ...

Jeg bruker iPhonene min til nettsurfing, kamera, mP3-spiller, til å sjekke mail, huske beskjeder, til kalenderplanlegging og ellers til å ringe og skrive meldinger.

Jeg synes ikke den ser så veldig kul ut, men jeg elsker den likevel.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 09:30   #14
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe vits med iPhone ...

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Brenda -hvis du kjøpte telefon rett før jul, hvor i all verden fikk du tanken fra om å kjøpe en til i januar? Eller til sommeren, for den del?

Tanken har jeg jo hatt siden før jul, da jeg kjøpte den jeg har nå.

Jeg angrer av og til på at jeg ikke slo til på tilbudet jeg fikk hos Expert før jul. Da hadde jeg råd til telefonen, men ble overtalt til å heller ta SE W995, siden jeg bruker telefonen mest til å ringe, og sende meldinger.

Og selgeren sa til meg at det kom en ny og bedre iPhone til sommeren.

Så meningen med tråden var å bli overbevist om at jeg ikke har bruk for iPhone, og ikke trenger å angre meg, selge SE telefonen og kjøpte iPhone allikevel nå i januar.

Håper dette ble forståelig.

Jeg vet jeg er nokså teit og barnslig på enkelte punkt, men.... Og eldste sønnen min trenger ny telefon, han kan kun høre andre ved å sette på høytaler. Så jeg kan selge SE telefonen til han, han vil kun ha SE. Og da kan jeg kjøpe iPhone.

Men det blir nok ikke noe. Ene nyttårsforsettet mitt er å ikke være så impulsiv. Beholde det jeg har ei stund, ikke sløse med penger.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 09:31   #15
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe vits med iPhone ...

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg bruker iPhonene min til nettsurfing, kamera, mP3-spiller, til å sjekke mail, huske beskjeder, til kalenderplanlegging og ellers til å ringe og skrive meldinger.

Jeg synes ikke den ser så veldig kul ut, men jeg elsker den likevel.

Jeg synes heller ikke utseenet er så veldig fint. Med kul så mener jeg finessene den har.

Den er tynn, men stor allikevel. Men den har jo stor skjerm, og det er som sagt bra for mine øyne.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 09:32   #16
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe vits med iPhone ...

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Jeg venter på iphone i posten hvilken dag som helst, og er glad for det! Men nå har jeg holdt meg i selen leeenge!

Jeg ser frem til å kunne bruke nett mer på tlf. Og jeg slipper nå å drasse rundt på mobil og touchen. Deilig

Skjønner at du vil ha iPhone da ja, slik at du slipper å ha med deg to "dingser". Håper du blir fornøyd da, du får friste meg litt underveis.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 09:33   #17
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.984
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe vits med iPhone ...

Jeg skjønner ikke hvorfor Iphonen påstås å være klønete å ringe eller skrive sms'er med, jeg. Synes den er mye bedre enn min forrige, en HTC Diamond, f. eks.

Jeg surfer ikke med den, men bruker den mye til mail, kalender, notater og musikk, og har en og annen app som er kjekk å ha; dictionary, ordbok, noen spill, opplysning, værmelding etc. Er rett og slett kjempefornøyd så langt. Ikke synes jeg batterikapasiteten er dårlig heller.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 09:37   #18
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe vits med iPhone ...

Hvor lenge holder batteriet da? Det kommer jo selvsagt an på hvor mye man bruker den, men SE telefonen lader jeg annenhver natt. Og det er ikke sikkert at selger mente at det var så mye vanskeligere å ringe eller sende meldinger, men systemet var annerledes enn SE. Hovedgrunnen til jeg har holdt meg til SE telefonene er jo fordi jeg liker meldingssystemet. Nokia har jeg aldri likt.

W995 har jo god MP3 spiller. Hører ofte på musikk på den. Og jeg bruker kalender og planlegger mye. Så igrunnen trenger jeg vel ikke iPhone, har jo alt jeg trenger på den jeg har nå. Jeg kan få mailen også på mobilen, men det er slike ting jeg ikke har bruk for. Jeg er jo ikke noen "viktig" dame heller.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 09:42   #19
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe vits med iPhone ...

Jeg hadde Nokia N95 8GB for ei stund siden. Den hadde ganske stor skjerm og fordelen med den var at jeg kunne koble meg til det trådløse nettet mitt med den. Da ble ikke mobilregningen belastet pga. nettsurfing. Og det går jeg utifra at en iPhone også kan, altså koble til det trådløse nettet.

Men det er jo bare luksus da. Jeg har jo laptop og har ikke behov for å koble meg til alle steder heller.

Hovedgrunnen til jeg byttet ut N95-en var fordi jeg ikke liker meldingssystemet til Nokia. Det er og blir for tungvindt. Men ellers var dette en super telefon, men den var litt for tykk. Ikke noe tynn mobil det.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 09:53   #20
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noe vits med iPhone ...

Jeg siklet også lenge etter Iphone, men hadde mye de samme tankene som deg Brenda. Trengte jeg en slik liksom, jeg som bare ringer og sender sms.

For en tid siden, så røk min telefon, en SE C905. I påvente av et svar fra forhandler på om jeg fikk hevet kjøpet på den, så lånte jeg mannens Iphone en periode.

Den første uka så holdt jeg på mye med den. Var på nett og syntes det var utrolig artig med den telefonen. Men etter den uka, så var den bare en vanlig telefon, og jeg begynte å irritere meg over enkelte ting. Ikke likte jeg måten å skrive sms på, jeg syntes den var stor å ha i lomma, og kameraet var elendig. Så da jeg fikk svar ang min telefon, og jeg skulle finne meg en ny, så endte jeg opp med SE igjen. En W995, og den er jeg kjempefornøyd med.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no