Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

I natt ringte det et

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-10, 21:18   #1
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I natt ringte det et

nummer som jeg ikke har sett før eller aner hvor kommer fra. Klokka 5 i dag morges, har jo hørt om svindlere som gir deg skyhøye regninger om du tar telefonen etc med lange nummer så jeg tok den jo selvsagt ikke.

Men noen som vet om dette er det nummeret som folk ble råda til å ikke svare på for en tid tilbake? Her er nummeret +86137559901749

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 21:22   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.712
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: I natt ringte det et

Hvorvidt du blir blakket av å ta telefonen vet jeg ikke, vet ikke om det lar seg gjøre engang, trodde det var om man ringte tilbake jeg, men jeg vet ikke. Men i alle fall +86 er fra kina, så om du hadde skjønt hva personen i andre enden sa er muligens en anelse uvisst? Særlig klokken 5 om morgenen, da er i alle fall ikke jeg god på å tenke...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 21:22   #3
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: I natt ringte det et

Ligner på nummeret som ringte meg for kort tid tilbake gitt. Gi blaffen i det Smurfen, og ring i allefall ikke tilbake.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 21:28   #4
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I natt ringte det et

Kina ja, må være en feil en plass der da. Men uansett, takk for svar.

Perhonen, nei jeg skal ihvertfall ikke ringe tilbake

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 21:33   #5
baltie
Den paranoide androide
 
baltie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 375
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Sv: I natt ringte det et

Ble en gang oppringt fra utlandet kl 3 om morgenen. Var en luring med en Schwarzenegger taleboks som sannsynligvis ringte et tilfeldig nummer. Var ikke så festlig å bli vekt og ha hjertet i halsen fordi det måtte jo være noe alvorlig galt når noen ringer på den tiden...

Så vidt jeg vet kan de ikke svindle deg for penger så lenge du ikke ringer opp igjen.

baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 10:33   #6
odakarine
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 15
odakarine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: I natt ringte det et

Det var bra at du ikke tok telefonen i hvert fall. Det kan sikkert være lett å bli lurt når man blir oppringt midt på natten av en "bank" eller noe som trenger pinkoden din for å "forhindre" at du blir svindlet. Det sier jo seg selv at en seriøs bank bare ringer på dagtid!

odakarine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 10:38   #7
Tonjemor
Forvirret
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 642
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Sv: I natt ringte det et

Jeg ble oppring to ganger i går fra dette nr +447542 45111.. Rakk ikke å ta den første gangen, de ringte tilbake etter en liten stund, da tok jeg den og det var bare opptattsignal.
Fant ut at det var fra Storbritania et sted. Sikkert noen som ringte feil tenker jeg, håper ikke det er svindel.

__________________
Du greier ikke å fly med en sopelim av ren og skjær vilje....
Tonjemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 10:50   #8
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.580
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I natt ringte det et

Ikke ring opp i hvert fall!

Jeg fikk et par tlf fra et tyrkisk nr i fjor sommer; aner ikke hva det var og Telenor klarte ikke å finne utav det de heller.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 11:23   #9
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I natt ringte det et

Har opplevd lignende i fjor. Ringte og ringte. Tok vi telefonen skjedde det ikke noe. Men leste på telefonterror-siden at man ikke måtte ringe tilbake.

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 11:58   #10
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: I natt ringte det et

De ringte fra India her en dag, tok den heller ikke. Så lenge man ikke ringer opp igjen skal det vist være trygt har jeg hørt.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 12:04   #11
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I natt ringte det et

Hvordan kan de trekke deg for store summer om du ringer tilbake? Jeg skjønner ikke det helt..

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 13:54   #12
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I natt ringte det et

Eg har også opplevd sånne tlf. Husker bare at det var eit eviglangt nr, og dei ringte i 20- tida på nyttårsaften og seint dagen etter. Svarte ikkje, men det er jo lett at f.eks. gamle folk ringer dei tilbake. Utspekulerte idioter!

Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:42   #13
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.712
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: I natt ringte det et

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Hvordan kan de trekke deg for store summer om du ringer tilbake? Jeg skjønner ikke det helt..

På samme måte som det er dyrt å ringe 815-nummer, kanskje?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:45   #14
Hilda
Sugaraddict!
 
Hilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Innlegg: 852
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: I natt ringte det et

Det er noen fra uganda som driver å ringer min mann stadig vekk

__________________
Terroristen 25.03.09

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no