|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() I natt ringte det etnummer som jeg ikke har sett før eller aner hvor kommer fra. Klokka 5 i dag morges, har jo hørt om svindlere som gir deg skyhøye regninger om du tar telefonen etc med lange nummer så jeg tok den jo selvsagt ikke.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I natt ringte det etHvorvidt du blir blakket av å ta telefonen vet jeg ikke, vet ikke om det lar seg gjøre engang, trodde det var om man ringte tilbake jeg, men jeg vet ikke. Men i alle fall +86 er fra kina, så om du hadde skjønt hva personen i andre enden sa er muligens en anelse uvisst? Særlig klokken 5 om morgenen, da er i alle fall ikke jeg god på å tenke...
![]() |
#3 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I natt ringte det etLigner på nummeret som ringte meg for kort tid tilbake gitt. Gi blaffen i det Smurfen, og ring i allefall ikke tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Carpe Diem!
Hvor: oslo
![]() Sv: I natt ringte det et
![]() |
#5 |
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I natt ringte det etBle en gang oppringt fra utlandet kl 3 om morgenen. Var en luring med en Schwarzenegger taleboks som sannsynligvis ringte et tilfeldig nummer. Var ikke så festlig å bli vekt og ha hjertet i halsen fordi det måtte jo være noe alvorlig galt når noen ringer på den tiden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
![]() Sv: I natt ringte det etDet var bra at du ikke tok telefonen i hvert fall. Det kan sikkert være lett å bli lurt når man blir oppringt midt på natten av en "bank" eller noe som trenger pinkoden din for å "forhindre" at du blir svindlet. Det sier jo seg selv at en seriøs bank bare ringer på dagtid! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Forvirret
![]() ![]() |
![]() Sv: I natt ringte det etJeg ble oppring to ganger i går fra dette nr +447542 45111.. Rakk ikke å ta den første gangen, de ringte tilbake etter en liten stund, da tok jeg den og det var bare opptattsignal.
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I natt ringte det etIkke ring opp i hvert fall! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() Sv: I natt ringte det etHar opplevd lignende i fjor. Ringte og ringte. Tok vi telefonen skjedde det ikke noe. Men leste på telefonterror-siden at man ikke måtte ringe tilbake.
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: I natt ringte det etEg har også opplevd sånne tlf. Husker bare at det var eit eviglangt nr, og dei ringte i 20- tida på nyttårsaften og seint dagen etter. Svarte ikkje, men det er jo lett at f.eks. gamle folk ringer dei tilbake. Utspekulerte idioter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I natt ringte det et
På samme måte som det er dyrt å ringe 815-nummer, kanskje?
![]() |
|
|