|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gal kattedame
|
![]() Frornuftig kosthold for gravid og overvektig ?Nå begynner omsider hyperemesisen og roe ned og vekta hyler. Det eneste som har dempet plagene de siste måndtene har vært mat, mat og mat. Reneste bulimien.
![]() |
#2 |
I mål
|
![]() Sv: Frornuftig kosthold for gravid og overvektig ?Tja, jeg har ikke noen spesielle råd ift sitasjonen, men jeg har selv lagt på meg for mye på 20 uker (jula tok kaka liksom) og har følgende plan fremover: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Frornuftig kosthold for gravid og overvektig ?Gjør som meg, få dilla på agurk.
![]() |
#4 |
I mål
|
![]() Sv: Frornuftig kosthold for gravid og overvektig ?Jeg har forresten noen fullkornsskorper liggende. Aner ikke om det egner seg for deg, men jeg har brukt dem i en overgangsfase fra kvalmen. Ikke at min var som din i det hele tatt, men jeg var også veldig "redd" for å bli kvalm i en periode (var på jobb og det var vanskelig å vite hvor lenge jeg kunne tøye strikken). En slik skorpe er ok å "sutte" på, hvis du ikke har like sansen for agurk som Mjau |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Frornuftig kosthold for gravid og overvektig ?Jeg får i meg mat, det er ikke noe problem. Greia nå blir å finne en ok mengde og måltidsrytme som jeg kan leve greit med.
![]() |
|
|