Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Store bokstaver i tre til å male, men ikke Panduro?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-10, 01:44   #1
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Store bokstaver i tre til å male, men ikke Panduro?

Ja, finnes det? Jeg er på utkikk etter noen bokstaver til ungenes rom, litt store, for å henge på veggen. Men jeg skulle gjerne funnet noen billigere enn de på Panduro. De koster 20 kr stykket, og jeg har to barn med tolv bokstaver hver. Dette er kanskje straffen for å gi ungene dobbeltnavn?

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:03   #2
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store bokstaver i tre til å male, men ikke Panduro?

Billigere tror jeg skal godt gjøres. Skulle inn for å foreslå noen fra Sally Ann, men de koster 75,- tror jeg.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 18:23   #3
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Store bokstaver i tre til å male, men ikke Panduro?

De billigste jeg har sett var fra Panduro....49,- pr stk

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 19:59   #4
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store bokstaver i tre til å male, men ikke Panduro?

20,- stykket synes jeg var rimelig. Tror det skal bli vanskelig å finne noe billigere enn det.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 20:46   #5
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Store bokstaver i tre til å male, men ikke Panduro?

Jeg har sett noen råfine fra SIA Lustgården, men til 79 kroner stykket så må jeg enten nøye meg med initialene til jentene, eller endre navnet deres. Vi har også dobbeltnavn, og 12 bokstaver til hver av de. Men de har fine navn da! (selv om de nok aldri får navnet sitt i trebokstaver på døra si!)

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 22:27   #6
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Store bokstaver i tre til å male, men ikke Panduro?

Jeg vet at 20 kr stykket ikke er så dyrt altså, det blir bare dyrt til sammen. Men det kan ikke Panduro lastes for altså.

Gerbera: Nå ble jeg nysgjerrig på hva dine snupper heter. Se prikk for mine to 12-bokstavers.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 22:30   #7
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Store bokstaver i tre til å male, men ikke Panduro?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Billigere tror jeg skal godt gjøres. Skulle inn for å foreslå noen fra Sally Ann, men de koster 75,- tror jeg.

Jeg måtte bare regne på det, og det ble jammen 1800 kr.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 22:36   #8
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Store bokstaver i tre til å male, men ikke Panduro?

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Jeg vet at 20 kr stykket ikke er så dyrt altså, det blir bare dyrt til sammen. Men det kan ikke Panduro lastes for altså.

Gerbera: Nå ble jeg nysgjerrig på hva dine snupper heter. Se prikk for mine to 12-bokstavers.

Så flotte navn på dine, prikk er sendt avgårde med våre!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 23:14   #9
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Store bokstaver i tre til å male, men ikke Panduro?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Så flotte navn på dine, prikk er sendt avgårde med våre!

Nydelige navn, og så koselig med oppkalling! Snuppa er kalt opp etter oldemor og tante (førstenavn) og pappa, og Lillebror er kalt opp etter min far og min farfar.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no