Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp, hva skal TV'n stå på?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-10, 18:38   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hjelp, hva skal TV'n stå på?

Vi trenger et bord/benk/skjenk med plass til DVD-spiller m.m som TV'n kan stå på - eventuelt henge over. Dette er målene vi har til rådighet;

130 cm i bredden (og helst ikke så mye mindre enn dette ser jeg for meg)
Helst ikke mer enn 40 cm i dybden
Helst ikke mer enn 80 cm i høyden

Av materialer er vi ganske åpne, valnøtt, hvitt eller sort kanskje?

Det aner meg at vi ikke finner noen tradisjonelle TV-benker som vi liker, så her må vi kanskje tenke utradisjonelt. Jeg har allerede vært innom tanken på å bygge en løsning av betongblokker/forskalingsblokker (a'la dette) men finner ingen med passende form.

Jeg blir gal av å ha TV'n på en stygg krakk i påvente av noe annet.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 18:46   #2
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, hva skal TV'n stå på?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 18:47   #3
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp, hva skal TV'n stå på?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.



Ingen forslag? Bare more deg på min bekostning?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 20:02   #4
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, hva skal TV'n stå på?

Nei, jeg venter til det fosser inn med forslag. Nøyaktig samme dilemma her ser du.
Og jeg koser meg litt med popcorn i mellomtiden.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 20:03   #5
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, hva skal TV'n stå på?

Hos oss står den på gulvet. *bidrar*

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 20:07   #6
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp, hva skal TV'n stå på?

Vi har satt sammen benk av 3 overskap fra IKEAs serie Bestå. Den er 180 cm bred, 38 cm dyp og ca 55 cm høy (med ben)

Hva med denne stammen? Så suplerer du med ben og evnt dører.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 20:10   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, hva skal TV'n stå på?

Jeg håper du får noen gode forslag som vi kan adobtere. Vi har nemlig vært på leting etter tv-benk i snart 2 år. Vi har kun 150 cm til rådighet i lengden.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 20:21   #8
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp, hva skal TV'n stå på?

Oj, Bestå finnes i valnøtt altså? Interessant. Vi har nemlig vært innom tanken på den reoltypen.


Sist redigert av Mei : 14-01-10 kl 20:31.
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 20:37   #9
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp, hva skal TV'n stå på?

Denne kanskje, med ben i stål/stålunderstell?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 20:40   #10
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, hva skal TV'n stå på?

Jeg har kjøpt en gammel skjenk. Malt den og slått av bakveggen så jeg får ut alt av ledninger på baksiden.
Billig, fint og ikke minst ryddig, kun tv og getboksen er synlig mens resten står inni skapene.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 21:38   #11
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp, hva skal TV'n stå på?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Denne kanskje, med ben i stål/stålunderstell?

Den ser fin ut

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 21:42   #12
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp, hva skal TV'n stå på?

Jeg får ikke til Bestå-planleggeren og er en smule irritert. Jeg vil sjekke ut mulighetene for hva annet jeg kan bygge, men jeg får verken plassert skuffer eller stålunderstell på noe som helst.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 22:05   #13
zuzanna
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp, hva skal TV'n stå på?

Jeg synes New Artic er ganske stilige http://www.hilmershus.no/index.asp?id=26672 gode tilpasningsmuligheter her. Lykke til

  Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 23:45   #14
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, hva skal TV'n stå på?

Det er samme hva den står på, så lenge den står på NRK.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no