Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjolebutikk på Jessheim, jeg husker ikke navnet

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-10, 20:52   #1
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Kjolebutikk på Jessheim, jeg husker ikke navnet

I våres var jeg innom en kjolebutikk på Jessheim, men husker ikke navnet på den. Den ligger på utsiden av senteret og har selskapskjoler.
Noen som vet hva den heter?
Skulle gjerne visst om de har salg på noen kjoler om dagen.
Skal i 100-års jubileum til våren og vil ha en skikkelig feiende flott kjole, på salg.

Gammel 15-01-10, 20:54   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjolebutikk på Jessheim, jeg husker ikke navnet

De har gått konk og driver med sånn sluttsalg, hvis det er Diva du tenker på?
(vedsiden av postkontoret, tvers ovenfor der Eurosko lå før).
Men de har holdt på en stund, så det er nok veldig tomt der - om de ikke allerede har stengt.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 20:57   #3
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Konk ja.
Det var den butikken jeg tenkte på.
Takk for hjelpen.

Gammel 15-01-10, 22:49   #4
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Jeg har funnet nettsiden deres og det ser ikke ut på den at de er konk.
Må sjekke ut på mandag før jeg evt bestiller kjole fra nettet.

Gammel 15-01-10, 22:50   #5
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

hm - jeg bare regnet med at de var konk siden det henger sånne svære "alt skal vekk"-plakater i vinduene

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 22:57   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Kanksje de bare skal flytte.
Greit å sjekke ut uansett så jeg ikke bestiller noe og ender opp med katta i sekken.
Er vel egentlig greit å prøve + se farger på andre stoffer om jeg vil bestille noe annet enn det de har.

Gammel 16-01-10, 15:56   #7
gullego
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Øvre Romerike
gullego har et hav av muligheter foran seg
Standard

Tror ikke butikken er konk. Eller ei kollega av meg som bor på Jessheim sa de ikke ikke var konk. Skulle bare skifte ut sortimentet.

Camomilla: Hvor fant du nettsiden dems?

gullego er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 16:02   #8
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

www.divakjoler.no ?

Gammel 16-01-10, 16:12   #9
gullego
Nybegynner

Standard

Det var ikke den. Den butikken i linken din Honda, holder til i Bergen.

Gammel 16-01-10, 16:13   #10
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

www.divax.no

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 16:31   #11
gullego
Nybegynner

Standard

Tusen takk Matilda

Gammel 16-01-10, 17:36   #12
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullego, her.

Det var ikke den. Den butikken i linken din Honda, holder til i Bergen.

Ok.
Hadde bare linken fra en annen gang så trodde det var snakk om samme butikk

Gammel 16-01-10, 21:29   #13
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

De driver og selger ut varer, men venter nytt inn om to-tre uker. Sendte de mail.
Tar meg vel en tur dit og kikker tenker jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.