Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Lurer på om jeg skal begynne å sminke meg litt?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-10, 20:28   #1
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Lurer på om jeg skal begynne å sminke meg litt?

Er hjemme alene nå, sitter og surfer og ser på 'trash-TV' Har sett på programmet '10-years younger' hvor jeg så en dame på 56 som ikke brukte sminke overhodet og hun så jo nærmere 70 ut (ikke bare pga sminken, men pga hele framtoningen. ) Plutselig tenkte jeg at dette ikke må bli meg. Jeg må bli flinkere til å gå til frisøren og sette av litt tid til meg selv på morgenen.

Men - jeg kvier meg for å gå inn i et parfymeri. Er det et sted jeg virkelig er lost in space så er det der. Det står det damer som er sparklet fra topp til tå, og jeg føler meg omtrent like vel som hos tannlegen.

Den damen på tv-programmet fikk anbefalt et slags pudder/foundation, som også var fuktighetsgivende. Den la seg ikke i et tykt lag, og så i grunnen ganske naturlig ut. Hun brukte typisk, mascara, litt rouge og leppestift. Men de sa ikke noe om merket eller hva et slikt produkt heter. Men noe sånt kunne jeg tenke meg å prøve, i alle fall om vinteren. Men altså, må se naturlig ut, og være lett å ta på.

Noen som har tips?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:15.