Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeans-tights som ikke sklir ned

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-10, 23:17   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeans-tights som ikke sklir ned

Jeg har fire stk thights i jeansstoff, men de har en tendens til å skli veldig mye. Noen er for slakke i strikken, mens andre er for lave i livet...
Har noen her prøvd noen som faktisk holder seg på plass?

Jeg elsker min ene som ikke faller av meg... Men har kjøpt en til lik, og den ramler ned.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 23:19   #2
Debra
Lovende
 
Debra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 170
Debra er litt kul
Standard

Sv: Jeans-thights som ikke sklir ned

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har fire stk thights i jeansstoff, men de har en tendens til å skli veldig mye.... Har noen her prøvd noen som faktisk holder seg på plass?

Jeg elsker min ene som ikke faller av meg... Men har kjøpt en til lik, og den ramler ned. De er rett og slett for slakke i strikken.


*vilogsåhaensomsitter!!! De er jo supergode så lenge de ikke siger ned

Debra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 23:21   #3
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeans-thights som ikke sklir ned

Mine fra Cubus er i allefall helt prima.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 23:35   #4
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeans-thights som ikke sklir ned

Mamma jeanstightsen min sitter som et skudd... Det gjelder bare å ha stor nok mage.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 23:40   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.388
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeans-thights som ikke sklir ned

Jeg har også EN som er perfekt. Den er av alle steder kjøpt på et lugubert kjøpesenter i Kiel, så jeg har ingen forhåpninger om å finne en lik igjen. Men greia med den er at den har beltehemper, så jeg bruker belte på. Da sitter den som et skudd.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 23:51   #6
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeans-thights som ikke sklir ned

Jeg har et par fra Lindex som er høye nok, og sitter bra.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 08:57   #7
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Jeans-thights som ikke sklir ned

Jeg har flere fra Vero Moda som ikke sklir ned.
De er av den typen som har knapp og glidelås. Den andre typen som bare har strikk i toppen glir bare ned.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 09:02   #8
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.999
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeans-thights som ikke sklir ned

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Jeg har flere fra Vero Moda som ikke sklir ned.
De er av den typen som har knapp og glidelås. Den andre typen som bare har strikk i toppen glir bare ned.

De med knapp og glidelås er supre! Jeg hadde to stk som jeg bodde i mens jeg var gravid, for de gikk så fint under magen til lille meg som aldri fant passende mammabukser.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 09:02   #9
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans-thights som ikke sklir ned

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Jeg har et par fra Lindex som er høye nok, og sitter bra.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 09:09   #10
Ullvott
Plutselig tilbake
 
Ullvott sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 582
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Sv: Jeans-thights som ikke sklir ned

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Jeg har et par fra Lindex som er høye nok, og sitter bra.

Jeg liker også de fra Lindex. Har ikke hatt problemer med at de glir ned.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 09:54   #11
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans-thights som ikke sklir ned

Jeg har en fra bikbok med knapp og glidelås... den sklir ned. Har en fra HM som er ganske bra, men tror muligens den kunne vært i str M og ikke L. Jeg har ikke noe særlig mage, men drar mye over rumpe og lår, så det er vanskelig å finne noe som passer av bukser generelt.... Tror muligens jeg skal prøve å sy inn de jeg har i livet litt. Jeg må ha de som er høye i livet....

Dette er de jeg er mest fornøyd med egentlig. Men som sagt, tenker sy de litt inn i strikken...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 09:56   #12
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.999
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeans-thights som ikke sklir ned

Prøv dem fra Only! Eller bukseseler?

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 09:57   #13
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans-thights som ikke sklir ned

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Prøv dem fra Only!

De uten knapp og glidelås? De med lommer bak?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 10:00   #14
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.999
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeans-thights som ikke sklir ned

Med smal linning, knapp og glidelås. De er i en slags tynt, stretchy jeansstoff, så ser litt mer ut som vanlige skinny jeans. Jeg mener de kostet 199 kroner, og de kommer i vanlige tommestørrelser Dessverre kjøpte jeg mine to par i en størrelse større enn min vanlige, slik at de er altfor store nå som jeg ikke er gravid lenger. Men denne tråden minnet meg på dem igjen, så kanskje jeg får ta en titt igjen.

Jeg har også hatt jeanstights fra Cubus og Bik Bok, men de har endt i søpla etter kort tid.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 11:53   #15
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans-thights som ikke sklir ned

Alle mine i slikt jeansstoff og strikk i livet, har jeg måttet sy inn i strikken i sidene. Ellers er de ufyselige å ha på iom at de sklir ned bak hele tiden.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 12:03   #16
valborg
Superaktiv
 
valborg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 345
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Sv: Jeans-thights som ikke sklir ned

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Jeg har flere fra Vero Moda som ikke sklir ned.
De er av den typen som har knapp og glidelås. Den andre typen som bare har strikk i toppen glir bare ned.

Jeg har begge typer av de som er nevnt fra Vero Moda her. Den med knapp og glidelås sklir mindre ned enn den med strikk, men alikevel ikke optimal. Beltehemper hadde løst det.

__________________
02, 04, 08
valborg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 12:36   #17
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans-tights som ikke sklir ned

Jeg er veldig glad i mine fra Cubus, de sitter veldig godt - på meg i allefall!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 14:01   #18
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans-thights som ikke sklir ned

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Alle mine i slikt jeansstoff og strikk i livet, har jeg måttet sy inn i strikken i sidene. Ellers er de ufyselige å ha på iom at de sklir ned bak hele tiden.

Bare syr du tverst over i sidene da? Strikken kan ikke strammes, ser jeg....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 14:58   #19
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans-tights som ikke sklir ned

Jeg har sydd inn litt ved å lage en slags legg på sidene.
Syr tvers over strikken ja.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 19:24   #20
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans-tights som ikke sklir ned

Supert, det skal jeg kunne klare også!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no