Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Reisetrille som man får inn på flyet?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-10, 00:50   #1
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Reisetrille som man får inn på flyet?

Ja, finnes det en så liten, sammenlagdbar reisetrille som jeg kan få inn i flyet?

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 00:54   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Reisetrille som man får inn på flyet?

Quinny Zapp. Det var den eneste da jeg hadde så små i hvert fall.

Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 00:56   #3
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg har en, men husker ikke hva den heter...

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 01:00   #4
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Denne: Titanium breeze, god trille også.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 01:31   #5
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Zappen er over 6 kg og vi fikk den ikke med inn på charterfly. Vekt på håndbagasje der er 5 kg. På rutefly går det nok. Vet Ryanair i hvertfall har 10 kg håndbagasje:

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 11:58   #6
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bugaboo Bee.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 11:59   #7
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Denne: Titanium breeze, god trille også.

signerer. også har den liggestilling i motsetning til zappèn!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 12:06   #8
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Jeg trenger en trille inn på charterfly, får jeg det med Titanium breeze? Ser veldig fin ut.

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 12:12   #9
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Titanium blir ikke mindre enn zapp hvertfall, ikke veier den mindre heller. Jeg er ganske sikker på at zapp er det minste du får tak i.

Gammel 29-01-10, 11:49   #10
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Man får hverken titanium eller Bee med inn på flyet.
Zapp er det sålangt det minste man får tak i. Vi har aldri hatt noe problemer med å få den med oss inn. Bare passe på å pakke den inn før du kommer til inngangen. Da begynner de å fundere på hvor mye den veier og hvor stor den er Pakk den inn ved gaten, og bær den i veska inn på flyet.

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 18:51   #11
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt med Bee på fly. :datapunkt:

Gammel 02-02-10, 19:08   #12
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg fikk ikke zapp inn på rutefly.

Gammel 02-02-10, 19:12   #13
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har fått zappen med på rutefly. Men jeg tror også det er et poeng å legge den i bagen.

Gammel 02-02-10, 19:29   #14
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg har hatt med Bee på fly. :datapunkt:

Fikk du den med deg inn i cabinen? Hvor la du den da?

Gammel 03-02-10, 12:31   #15
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men det er vel det samme med titanium også? Man må liksom pakke den ned i den medføgande baggen, da skulle det gå bra....

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 12:50   #16
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Standard

Den ble vel tatt hånd om kabinepersonalet, hvis jeg ikke husker helt feil. Og så fikk jeg den igjen på vei ut av flyet. (Dette var fra utlandet til Norge, forresten). Andre veien brukte jeg Ergo. Men da vi fikk spørsmål om vi ønsket å ha med trillen hele veien til gaten så var svaret ja. Jeg fløy (tenke, tenke) SAS, tror jeg. Fra Italia til Norge, med mellomlanding i Amsterdam. Så da var det KLM. De har jeg tidligere også opplevd som veldig småbarnsvennlige.

Sist redigert av Gaia : 03-02-10 kl 12:51. Årsak: sa først feil flyselskap
Gammel 03-02-10, 13:18   #17
Petronella
Aktiv

Petronella sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Petronella er litt kul
Standard

Vi har alltid reist med Zapp, og når vi har pakket den inn i reisevesken er det ingen problem! Nå er både snuppa og gullgutten vokst ut, så du kan gjerne kjøpe min for en billig penge..

Petronella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 13:46   #18
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Standard

Men om man tar den til gaten kan man ta med stort sett alt da.
Zapp har vi aldri hatt problemer med å få med inn på flyet. Legger den i hattehyllen og ta r den med ut selv igjen etterpå. Tidligere gjorde vi også som Gaia, tok den til gate. Men det var ikke alltid vi fikk den igjen da, og måtte hente den på båndet.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:06.