|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Reisetrille som man får inn på flyet?Ja, finnes det en så liten, sammenlagdbar reisetrille som jeg kan få inn i flyet? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Reisetrille som man får inn på flyet?Quinny Zapp. Det var den eneste da jeg hadde så små i hvert fall. |
|
|
|
#3 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reisetrille som man får inn på flyet?Ja, jeg har en, men husker ikke hva den heter... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Reisetrille som man får inn på flyet?Denne: Titanium breeze, god trille også. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reisetrille som man får inn på flyet?Zappen er over 6 kg og vi fikk den ikke med inn på charterfly. Vekt på håndbagasje der er 5 kg. På rutefly går det nok. Vet Ryanair i hvertfall har 10 kg håndbagasje:
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Reisetrille som man får inn på flyet?Jeg trenger en trille inn på charterfly, får jeg det med Titanium breeze? Ser veldig fin ut. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Reisetrille som man får inn på flyet?Titanium blir ikke mindre enn zapp hvertfall, ikke veier den mindre heller. Jeg er ganske sikker på at zapp er det minste du får tak i.
|
|
|
#10 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Reisetrille som man får inn på flyet?Man får hverken titanium eller Bee med inn på flyet. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Reisetrille som man får inn på flyet?Jeg har fått zappen med på rutefly. Men jeg tror også det er et poeng å legge den i bagen.
|
|
|
#15 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reisetrille som man får inn på flyet?Men det er vel det samme med titanium også? Man må liksom pakke den ned i den medføgande baggen, da skulle det gå bra.... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
villende
|
Sv: Reisetrille som man får inn på flyet?Den ble vel tatt hånd om kabinepersonalet, hvis jeg ikke husker helt feil. Og så fikk jeg den igjen på vei ut av flyet. (Dette var fra utlandet til Norge, forresten). Andre veien brukte jeg Ergo. Men da vi fikk spørsmål om vi ønsket å ha med trillen hele veien til gaten så var svaret ja. Jeg fløy (tenke, tenke) SAS, tror jeg. Fra Italia til Norge, med mellomlanding i Amsterdam. Så da var det KLM. De har jeg tidligere også opplevd som veldig småbarnsvennlige. Sist redigert av Gaia : 03-02-10 kl 12:51. Årsak: sa først feil flyselskap |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Reisetrille som man får inn på flyet?Vi har alltid reist med Zapp, og når vi har pakket den inn i reisevesken er det ingen problem! Nå er både snuppa og gullgutten vokst ut, så du kan gjerne kjøpe min for en billig penge.. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Reisetrille som man får inn på flyet?Men om man tar den til gaten kan man ta med stort sett alt da. |
|
|
|
![]() |
|
|