|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kjøpe trådløst nett på sykehusOm en stund skal jeg ha barn, og det er jo besøksrestriksjoner. Far må også passe barn nr 1.
|
|
|
#2 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kjøpe trådløst nett på sykehusDet er trådløst nettverkt på Riksen, men begrenset til "området rundt automatkantinen".
|
|
|
#3 |
|
Unik
Sv: Kjøpe trådløst nett på sykehusBedre enn ikke noe, men ikke så kult sted å sitte etter keisersnitt og baby som uansett ikke bør tas ut av barsel. (Har for øvrig tilbragt noen timer der sist vi fikk barn, i og med at ingenting annet er åpent i helger etter kl 17 eller noe. "Nydelig" sted å kjøpe maten sin når man feks har barn på intensiven dag etter dag).
|
|
|
#4 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Kjøpe trådløst nett på sykehusIce.net har mnd abonnement (du betaler bare for mnd du begynner på), men til gjengjeld må du kjøpe en trådløs router da, som koster noe sånt som 2500,-. Men kanskje kjekk å ha for å ha med på hytta e.l. senere? Man kan bare bruke den når man vil, så får man faktura i posten. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpe trådløst nett på sykehusHvilken mobiltelefon og hvilket abonnement har du? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Unik
Sv: Kjøpe trådløst nett på sykehusHar en Nokia Music Express, og et eller annet Netcom abonnement...
|
|
|
#7 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Kjøpe trådløst nett på sykehusVi har en sånn netcom greie, den var veldig kjekk på sykehuset. I tillegg var vi på flyttefot på den tiden. Vi bruker den også når vi er på hytten.
|
|
|
#8 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Kjøpe trådløst nett på sykehusVi har og netcom. Den koster 99 i mnd, er gratis etter 17-08 og på helg. Vi bruker den innimellom, noen mnd mer enn andre. Tar med på helgaturer.
|
|
|
#9 |
|
Unik
Sv: Kjøpe trådløst nett på sykehusMen Netcom sier som sagt at jeg må binde meg for et år, og det er ikke så veldig interessant. Vi reiser ikke så mye bort akkurat, særlig ikke nå midt i høygravid og barseltid. Og jeg trenger jo nett på dagtid, for på kvelden har jo Mannen muligheter for besøk. Skal føde på en tirsdag, og isåfall trenger jeg antakjeligvis ikke gratis helg heller. Hadde egentlig sett for meg den som koster 250 kr for maks surfing døgnet rundt - men det er jo uaktuelt for et helt år.
|
|
|
#10 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpe trådløst nett på sykehusJeg kan bruke min mobiltelefon (SE C905) som modem med kabel. Med Telenor abonnement betaler jeg max kr 10/døgn for surfing.
|
|
|
#11 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Kjøpe trådløst nett på sykehusJeg surfer med mobilen som modem i nøden. Bruker Bluetooth og det virker som regel helt strålende og går ikke så altfor tregt heller. Og jeg har en gammel telefon, minst tre år gammel. Hvor dyrt det er aner jeg derimot ikke. Jeg orker ikke sjekke. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Kjøpe trådløst nett på sykehusJeg har NetComabonnement på min mobil, forresten, men akkurat det spiller nok ikke så stor rolle. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpe trådløst nett på sykehus-Og dessuten tar min nevnte telefon fine bilder av søte nyfødte babyer
|
|
|
#14 |
|
Unik
Sv: Kjøpe trådløst nett på sykehusTelefonen min er nesten helt ny, så jeg kjøper ikke ny, altså.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpe trådløst nett på sykehusBruker selv Nokia N96 for tiden. Enkleste kan være å koble til med kabelen, så installere PC Suite-programvaren til Nokia. Så bare trykke i programmet for tilkobling til nettet... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Unik
Sv: Kjøpe trådløst nett på sykehusÅh. Mennen forklarte meg nå at man ikke surfer på mobilskjermen, men kun benytter den til å koble opp mot pc. Jeg er virkelig analfabet, altså.
|
![]() |
|
|