Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ellos ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-10, 15:48   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ellos ...

Ang ellos..
Har bestilt endel før men...
Noen som har erfaring med espirit og edc? hvordan er str? normale eller...?
og hvordan er sandaler fra ellos i str?

før har somregel str vert 34/36, 38/40 osv, men nå er det mye klær i 34, 36, 38, 40 osv... Så hva velger jeg da når str ikke er dobbel lenger.... minste eller største alternativet?

takk

Sist redigert av ItsOnlyMe : 19-01-10 kl 19:06.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 19:07   #2
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ellos ...

Ingen som har handlet på ellos ( i det siste) ? og som har erfaring med str?

Gammel 19-01-10, 19:33   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har handlet, men ikke de merkene du lurer på. Sånn ellers er min erfaring at størrelsene er ganske normale.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 19:35   #4
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes Esprit er ganske store i størrelsene, men det er sikkert fordi jeg selv ikke er så stor.

Gammel 19-01-10, 22:05   #5
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

hmmmm.... æsj, får bestille litt av hvert da og heller retunere...

Gammel 19-01-10, 22:07   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er veldig greit å returnere i allefall!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 22:20   #7
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

ja vet det
får heller bare gjør det... men det blir en høy "kjøpsum" når man bestiller i ulike str... Bra jeg ikke skal betale alt dette

Gammel 20-01-10, 22:35   #8
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Esprit er i alle fall helt merkelige på størrelser. Kjoler og overdeler er stort sett helt "normale" på grensen til små i størrelsen, mens bukser og skjørt er helt på bærtur. Jeg har et skjørt i str "36" som sklir av mine normalt-str-36-38-hofter, og jeg har nettopp mottat et par jeans i str 27" som jeg er usikker på om er for store, enda jeg bruker 28" i andre merker.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 09:28   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det jeg har prøvd fra Esprit, har vært gedigent i størrelsen - i alle fall skjørt og kjoler. Jeg bruker vanligvis 34-36 i disse plaggene, men måtte ned i 32 i noen Esprit-klær.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 15:14   #10
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

hmmm....kan hende det blir enda mer i retur da, enn jeg først trodde..........
ja,ja... sånn er det når man ikke gidder å sømmfare butikk etter butikk, men heller satser på nettshopping
Venter spent på bestillingen og str....

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.