|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Stor jente-sengLilleSola er på vei ut av sprinkelsenga og vi trenger tips til seng. Vi har myst veldig på denne fra Ikea:
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Stor jente-sengDenne går under navnet forumsenga i barselklubben min fra november 06 - har vært rene farsotten.
|
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Sv: Stor jente-sengTja, vi har valgt å beholde sprinkelsenga til jentene er store nok til å gå rett over på voksenseng, uten å ta omveien om barneseng. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ctrl+z
|
Sv: Stor jente-sengJeg har ikke sjekket madrassene altså, det var bare noen fordommer som stakk frem der.
|
|
|
#5 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stor jente-sengVi kjøpte juniorseng på Skeidar. Veldig fornøyd, skal se om jeg finner bilde!
|
|
|
#6 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stor jente-sengvi kjøpte ny seng til snoopy på ikea i november.Men ikke den der,men en til 300-400 kr?!?
|
|
|
|
#7 |
|
Live and let live
|
Sv: Stor jente-sengPoden fikk sånn høy seng fra Stompa med en god trapp (istedet for stige) når han skulle over i seng fra sprinkelsengen. Det var han veldig fornøyd med. Det var kanter rundt hele bortsett fra trappeåpningen, og jeg satt opp sprinkelbeskytteren oppe rundt hodeenden en stund i starten slik at han fikk den lune gode plassen.
|
|
|
#8 |
|
ctrl+z
|
Sv: Stor jente-sengHvor gammel var han da, DM? Jeg ser for meg at jeg får litt angst av å legge den nybakte toåringen oppi der. Flott seng!
|
|
|
#10 |
|
<3
Sv: Stor jente-sengVi er superfornøyde! Og vi har satt sengehesten helt øverst i senga, så når hun ligger er det bare en åpning nederst i fotenden hvor hun kan gå ut.
|
|
|
#12 |
|
<3
Sv: Stor jente-sengJoda, det kommer jo an på hvor man bor. Vi bor 20 mil unna og IKEA og er aldri der, så for oss er det lettere (og billigere!) å handle på Skeidar. Tror neppe jeg hadde kommet ut fra IKEA med kun én seng.
|
|
|
#14 |
|
Off the map.
|
Sv: Stor jente-sengJeg har ikke noen skrupler mot Ikeamadrasser, vi sover på det selv, og de plagene jeg evt måtte ha tror jeg ikke har med dårlige madrasser å gjøre.
|
|
|
#15 |
|
Live and let live
|
Sv: Stor jente-seng
Jeg tror det var på vinter/vår halvåret, og da var han 2 i desember. Dvs. 2 år og noen måneder. Jeg hadde ikke gjort det med en stige, men med en slik god trapp som vi har så går det greit, den skrår liksom utover for hvert trinn nedover slik at den er veldig lett å klatre i. Admini sin seng er ved fotenden av Podens seng, og han har siden han var 2 år klatret opp av sprinkelsengen sin via sengen til Poden, over kanten i hans seng, og så klatret ned stigen. Skikkelig avansert.
|
|
|
#18 |
|
Live and let live
|
Sv: Stor jente-sengJa, det var Stompa, men de har visst gått konkurs oppdaget jeg når jeg googlet etter bilder i sted. Men det er vel forskjellige typer trapper på de ulike lignende sengene også, er det ikke? Vi tenkte også det at denne kunne han jo ha til han var konfirmant. Men nå når han er blitt 8, så har han velidg lyst på enda høyere seng.
|
![]() |
|
|