|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Curlingkone
|
![]() Barn og "leke-kjøretøy" i byggefeltJa, vi bor i byggefelt. Innerst i en blindvei.
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Barn og "leke-kjøretøy" i byggefelt
Dette tror jeg jeg ville mannet meg opp til å si. Ulovlig er ulovlig.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Barn og "leke-kjøretøy" i byggefeltJeg bodde litt mer utpå landet før og kjeftet ut naboens 11-åring og hans mor noe så grundig da han rællet rundt med bilen (!) til moren sin på den måten, rett i oppkjørselen vår - vi hadde hund og liten gutt. Hadde han ikke gitt seg da (det gjorde han |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Drømmer
|
![]() Sv: Barn og "leke-kjøretøy" i byggefeltVi plages en del av 4hjulinger her, noe vannvittig til kjøring de driver med. Verste er fedrene som tar med barna, uten hjelm å omtrent kjører ned andre barn i gaten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Barn og "leke-kjøretøy" i byggefeltMed bilen faktisk.
![]() |
#6 |
superbruker
|
![]() Sv: Barn og "leke-kjøretøy" i byggefeltVi har hatt samme problem her vi også. Det var flere nesten ulykker. Vi ringte til politiet flere ganger uten at de hadde tid å komme. Vi sa også fra at vi hadde ringt til politiet. Det roet seg betraktlig etter det.
![]() |
#7 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Barn og "leke-kjøretøy" i byggefeltProblemet er at ofte har barna lært det av foreldrene sine..
![]() |
![]() |
|
|