Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Herrenes tale ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-10, 01:07   #1
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Herrenes tale ...

Joda, jeg skal på julebord neste helg og har fått i oppdrag å holde herrenes tale.

Iflg sjefen var jeg akkurat passe utadvent og fekk i kjeften til å dra den i land

Nå har det seg sånn at jeg har aldri vært på en fest hvor det har blitt holdt en herrenes tale. Har prøvd meg på å søke litt på nettet, men finner mest ferdige taler man kan kjøpe

Vi skal ha James Bond tema i tillegg da, og jeg aner ikke noe om det er en fordel å dra det med i talen eller ikke?

Noen som har holdt en slik tale før? Noen som har tips eller råd å komme med. Sitater osv...??

Bring it on! Jeg står i fare for å melde avbud kjenner jeg

Gammel 24-01-10, 01:16   #2
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Sv: Herrenes tale...

Da forteller du noe om menns fortreffeligheter, mindre gode sider, krydrer med litt James Bond sitater, sanger, og tanker rundt det. Litt sånn humoristisk med litt snert.

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 02:43   #3
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Herrenes tale skal være et morsomt skråblikk på forskjellen mellom mann og kvinne der herrenes fortreffelighet er i fokus.

Gammel 24-01-10, 02:53   #4
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk en epost en gang med noen utsagn om kvinner og menn. Hvert utsagn ble avsluttet med "Det var da krangelen startet".

Finner det ikke, men kanskje noen andre har disse utsagnene liggende?

Gammel 24-01-10, 03:00   #5
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er noen linker:

http://www.skrivearkivet.no/catalog.php?idcat=74

http://www.1001sang.no/index.php?main_page=page&id=26

http://shitfish.blogspot.com/2009/02/herrenes-tale.html

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 03:01   #6
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Jeg fikk en epost en gang med noen utsagn om kvinner og menn. Hvert utsagn ble avsluttet med "Det var da krangelen startet".

Finner det ikke, men kanskje noen andre har disse utsagnene liggende?

Det var da krangelen startet!

Sofaen
Kona mi satt seg ved siden av meg på sofaen mens jeg satt og trykket på fjernkontrollen. Hun sa: “Hva er på TV-en?”
Jeg svarte: “Støv”.
Og det var da kranglinga startet.

Senga
Min kone og jeg så på “Vil du bli millionær” mens vi lå i senga. Jeg snudde meg mot henne og spurte: “Vil du ha sex?” “Nei”, svarte hun. “Er det ditt endelige svar?” Hun gadd ikke en gang å se på meg og sa bare “Ja”.
Så jeg sa: “Da vil jeg gjerne ringe en venn”.

Restauranten
Jeg tok med kona mi på en restaurant. Av en eller annen årsak tok kelneren bestillingen min først. “Jeg vil gjerne ha en T-beinstek medium stekt”. Han svarte: “Er du ikke redd for kugalskapen?”
“Nei, hun kan bestille selv”.

Årsdagen
Kona mi ga meg et hint om hva hun ønsket seg på sin kommende årsdag for bryllupet. Hun sa: “Jeg vil gjerne ha noe skinnende som går fra 0 til 100 på 3 sekunder”.
Jeg kjøpte henne en baderomsvekt.

Speilet
Min kone sto naken foran soveromsspeilet og så på seg selv. Hun var ikke fornøyd med det hun så og sa til meg: “Jeg føler meg helt forferdelig. Jeg ser ut som jeg er gammel, feit og stygg. Jeg trenger virkelig at du gir meg et kompliment”.
Jeg svarte: “Synet ditt er pinadø nærmest perfekt”.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 10:26   #7
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Herrenes tale ...

Anne: Ja, den er det. Tusen takk!

Gammel 24-01-10, 23:28   #8
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Herrenes tale ...

Takk for svar jenter!

Den mailen med det var da kranglen startet fikk jeg faktisk selv, senest på fredag. Tenkte ikke over at jeg kan bruke noe av det..

Linkene skal definitivt sjekkes ut!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:10.