|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hva MÅ dere ha på dere om morgenen før dere føler at dere har stått opp?Jeg er litt sånn av-og-på flylady, og der er prinsippet at hvis man har på seg sko inne blir man automatisk mer innsatsvillig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Klær. |
![]() |
![]() |
#5 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Klærog kaffe.
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Jeg føler ikke jeg har stått opp (og klarer ikke å fungere) før jeg har dusjet, fått på meg de klærne jeg skal ha, satt opp håret, renset huden og sminket meg. Så er det frokosttid (smoothie) og når den er inntatt og jeg er god og mett, DA er jeg et normalt fungerende menneske. Ikke før.
![]() |
#7 |
Getting in tune
![]() Linser , klær og kaffe!
![]() |
#8 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Det er veldig mange ting jeg MÅ ha før jeg går ut av døra om morgenen. Det aller viktigste er å gre håret. Jeg har gjerne hårbørsten liggende ved siden av senga og må gre meg før jeg går i dusjen der jeg også vasker håret.
![]() |
#9 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Hårstrikk og BH.
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Gud, jeg er en slabbedask! Jeg har stått opp nå, føler jeg, fordi jeg har på meg klær og har spist frokost og har levert ungene i barnehagen. Men jeg har på meg gårsdagens klær, har ikke dusjet, og har ikke på meg BH... Jeg skal bruke dagen på å pakke og rydde, og gidder ikke styre så voldsomt før det, liksom. Men nå ser jeg at jeg er en SJUSKE! |
![]() |
![]() |
#11 |
Sær og kresen
![]() BH og mascara. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
kamerat
|
![]() Jeg må dusje og ha ordentlige klær på. (Det er for øvrig deilig å drøye det der med dusjingen og klærne så lenge som mulig når man kan, for når man ikke har stått ordentlig opp, kan man jo heller ikke gjøre noe.)
![]() |
#13 |
|
![]()
Da definerer du deg selv ganske enkelt som uoppstått, så kan du se ut som en sjuske så lenge du vil og som Tinetoff skriver - droppe all dårlig samvittighet for ikke å gjøre noe heller
Ja ikke sant |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Aktiv
![]() |
![]() Jeg leste litt om flyladies for en tid tilbake. Syns det var et ganske artig, amerikansk fenomen. Hvilke andre prinsipper følger du fra flyladies? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
One of These Days
|
![]() Jeg må ha linser på meg, gre håret, pusse tenner og ta på meg klær. Helst også en dusj, men siden jeg noen ganger sykler til jobb, dusjer jeg også på jobben, og må jo si at jeg virkelig føler at jeg har stått opp når jeg sykler til jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Textrovert
|
![]() Jeg MÅ dusje. Jeg trener klokken 6.45 to ganger i uka, men likevel må jeg bare dusje før jeg drar og trener.
![]() |
#18 |
|
![]()
Jeg lurer forresten på om det gjelder på jobben også |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Epikur
|
![]() Jeg bruker også flyladyprinsipper, i hvertfall i fht å ta rydderunder og finne tjue ting som skal kastes, å ha rene flater og sånn. Var flink i fjor, men nå har det sklidd litt ut.
![]() |
|
|