|
|
#1 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
PC-prakk!Jeg har en pc, som nå er inne på verksted igjen, pga. at den overopphetes. Den blir så varm at man brenner seg, om man tar under den. Vifta går nesten heletiden, og noen ganger slår den seg av, antakelig på grunn av at den blir så varm. De har skiftet vifta to ganger, uten at det har blitt bedre, og har som sagt sendt den inn igjen. Får da beskjed om at de ikke finner noen feil.
|
|
|
#2 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: PC-prakk!Kan jeg spørre hvilket merke dette er?
|
|
|
|
#3 |
|
XXX
Sv: PC-prakk!Det er en HP. Må jo ha riller i bordet da, for å få nok lufting!
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: PC-prakk!Sånn skal det ikke være. Jeg sleit litt med det problemet på den gamle HP-en min. Den har mannen nå overhalt den og sønnen i hus bruker den. Jeg tror ikke den er slik nå lenger. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
XXX
Sv: PC-prakk!
Jeg leverte den inn på Siba, som sendte den videre til verksted. Det er jo tredje gang med samme feil, og det kvalifiserer til å heve kjøpet, så det er vel der for de ikke "finner" noe feil denne gangen!
|
|
|
#7 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: PC-prakk!Sønnen min har HP maskin, bærbar. Og den er på samme måte. Jeg har fått beskjed om at det er bare sånn de maskinene er. Jeg har ikke kommet noe videre med det. Den har vært inne to ganger til rep. Men ingen feil er funnet. De blir varme og man må sørge for lufting får jeg beskjed om.
|
|
|
|
#10 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PC-prakk!Her i huset hadde vi en hp 6060 som forårsaket brannskader på låret til ene sønnen min... Ble ikke så veldig fornøyd for det nei. Den var inne på verksted 3 ganger. Jeg fikk beskjed om at hvis den måtte sendes inne en fjerde gang fikk vi en ny. Og...da klarte broren til sønnen min, altså min andre sønn, å slippe pc'en i gulvet.... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
XXX
Sv: PC-prakk!Min kan også forårsake brannskader, om man legger den på låret. Lar det være, og bruker en greie til å ha under når jeg har den på fanget, men da slår den seg av og det under er så varmt at man brenner seg på det.
|
|
|
#13 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: PC-prakk!Vista er et "tungt" operativsystem.
|
|
|
|
#14 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: PC-prakk!Min ble også kjempe varm og slo seg av, men når jeg sørget for å holde luftinntaket fri for støv ble det bedre.
|
|
|
#15 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: PC-prakk!HP er ganske kjent med tanke på dette problemet med andre ord.
|
|
|
|
#16 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: PC-prakk!Jeg har en Compac som er likedan og vi kan ikke ha den rett i fanget lenge. Den har ikke alltid vært slik da, så det er kanskje sofastøv? Noe jeg kan gjøre selv med det?
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 30-01-10 kl 12:04. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: PC-prakk!Mange maskiner er lagd sånn at den slår seg av når den blir for varm. Er en sikkerhet det, istedet for at hele maskinen tar kvelden.
|
|
|
|
#18 |
|
XXX
Sv: PC-prakk!Jeg ringte HP, og de sa jeg skulle få Siba til å sende den til reklamasjon. Var innom Siba i går, og han jeg pratet med var veldig koselig. Han sjekket loggen fra verkstedet, og de hadde målt tempen til 88 grader, noe som var alt for mye, sa han. Han skulle sende PC'n til HP, og reklamere. Han kunne ikke garantere noe, men håpet jeg skulle få ny PC. Jeg ønsker egentlig å heve kjøpet, da jeg gjerne skulle hatt et annet merke, men er likevel fornøyd om jeg får en ny, så får man prøve på nytt.
|
|
|
#20 |
|
Pauset
|
Sv: PC-prakk!
HP eier Compaq og det er vel i praksis samme maskin, om jeg ikke tar feil. |
|
|
|