|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
Se resultatene: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb? | |||
0 minutter, naturlig skjønnhet |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 1,82% |
< 10 min |
34 | 20,61% |
10-20 min |
64 | 38,79% |
20-30 min |
40 | 24,24% |
30-40 min |
14 | 8,48% |
40-50 min |
3 | 1,82% |
50-60 min |
6 | 3,64% |
Mer enn 1 time |
3 | 1,82% |
Mer enn 2 timer |
0 | 0% |
Dustepoll! |
0 | 0% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 165. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
guru advisor
|
![]() Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Dette er min første poll, og ironisk nok handler den om utseende. Jeg er ikke spesielt jålete, men vil gjerne bruke litt mer tid på meg selv. I dag hadde jeg for en gangs skyld god tid før jobb, og jeg tok meg tid til å se litt ekstra pen ut. Det smitter på humøret resten av dagen at man føler seg fresh. Vanligvis er det stress og styr for å komme ut av døra. Jeg legger alltid frem rene klær kvelden før, men øredobber, smykker og sminke tar jeg meg sjelden tid til på en vanlig jobbdag. Rekker jeg det slenger jeg på litt mascara og øyenskygge på jobb. Det skal sies at jeg har en aktiv jobb hvor jeg må være praktisk, men pent, kledd. Og for all del bruke BH! Sist redigert av Minerva : 29-01-10 kl 21:48. Årsak: mascara med k :what: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Jeg har ingenting klart. Jeg står opp kl. 0615 og er ferdig dusjet, sminket, hårfønet, hårstylet og påkledd kl. 0635. Jeg går kl. 0645 hvis jeg ikke leverer barn.
![]() |
#4 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Jeg står opp nøyaktig en time før jeg må gå ut av døra.
![]() |
#6 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Når eg har ungane står eg opp en time før vi må ut døra. Er eg aleine står eg opp en halvtime før. Dusje gjer eg sjelden om morgenen. Sminke meg prioritere eg før frokost om det er om og gjere altså.
![]() |
![]() |
#7 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Én time. Men jeg har rotete klesskap og krøllete hår, så det er nok derfor det tar så lang tid. Jeg sminker meg og har på smykker hver dag, men det tar ikke mange minuttene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Jeg har som regel ingenting klart. Står opp kl 06.00, dujser og vasker håret, kler på meg, lager frokost og niste til 3 unger + meg selv, spiser frokost, ammer minsten, finner frem klær til ungene, vasker og kler minsten, pakker sekken hans, pusser tenner og er ute av døra ca 07.10.
![]() |
#9 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Jeg bruker 17 minutter fra jeg står opp til jeg går ut av badet for å vekke unger. Da har jeg dusjet kvelden før.
![]() |
#11 |
guru advisor
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Mina X: Jeg tenkte i utgangspunktet på utseendet, men å prioritere en god og rolig frokost kan jo antagelig gå inn under utseendet også. Men opprinnelig tenkt: utenom tid til frokost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?jeg står opp 5.30 og bruker max 10 min på meg selv. kan ikke dusje om morgenen så må gjøre det om kvelden. kler på meg, vasker fjeset og hiver på meg deo og sminke.
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Åh, det varierer alt etter hva jeg skal den dagen og hvor mye jeg har forsovet meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Jeg har en time på meg fra jeg står opp til jeg skal være ute av døra. Da dusjer jeg, sminker meg, kler på meg, smører matpakker, vekker barn, medisinerer barn og aviser bil.
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?0 minutter, men det er fordi jeg har et frimerke klistret på meg fra jeg gløtter på øyelokkene, og tre svært så søvnige familiemedlemmer å klargjøre i tillegg. |
![]() |
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Do og dusj - 15 minutter
![]() |
#18 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Eg spise frokost mens eg smøre matpakkar. :rabla:
![]() |
![]() |
#19 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?20-30 min vil jeg tro. Do, dusj, påkledning, hår, sminke og tannpuss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?Dusjer på omtrent 3-4 minutter, pusser tenna og kler på meg.
![]() |
|
|