|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
kamelkonsument
|
![]() To barn deler rom - hvilken sengeløsning har dere valgt?Det er bare å innse: Ungene må dele rom så lenge vi bor her vi bor.
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: To barn deler rom - hvilken sengeløsning har dere valgt?Jeg synes Susse sitt gutterom ble veldig bra. De bygget senger etterhverandre inn i et skråtak? Har sett blilder her inne.
![]() |
#3 |
Textrovert
|
![]() Sv: To barn deler rom - hvilken sengeløsning har dere valgt?Vi har køyeseng fra Ikea. Rommet er lite, så andre løsninger er nesten utelukket.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: To barn deler rom - hvilken sengeløsning har dere valgt?Nå har guttene hvert sitt rom, men da vi bodde i Molde på liten studenthybelleilighet, så delte guttene rom, og det gikk helt fint. |
![]() |
![]() |
#5 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: To barn deler rom - hvilken sengeløsning har dere valgt?Køyeseng fra IKEA her også. Minsten var vel rundt to år da han flyttet ut fra vårt rom, og elddstemann sitt rom ble gutterom.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: To barn deler rom - hvilken sengeløsning har dere valgt?Vi har køyeseng fra IKEA. Ikks å fin egentlig, men den funker. Ingenting er fint på rommet, det har alt for liten plass. De har delt rom siden minsten var rett over året tror jeg. Da hadde vi sprinkelsenga nederst, vi tok ut bunnen av senga. Han fikk vanlig seng når han var nesten 2 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: To barn deler rom - hvilken sengeløsning har dere valgt?Vi brukte først loftseng med sprinkelseng under (fram til minstmor var ca 2). Så brukte vi vanlig køyeseng, med ekstra sengehest (til underkøya). Fungerte veldig bra. Vi shopper barnesenger på Finn, så vi egentlig bare "bytter" etterhvert som behovet forandrer seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: To barn deler rom - hvilken sengeløsning har dere valgt?Jeg har valgt familiekøye til mine barn. Der det er enkelseng øverst og dobbel nede. Da har barna mulighet til å sove 3 stk på samme rom, om det er ønskelig. Og de har også mulighet til å ha overnattingsgjest om de vil det.
![]() |
#9 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: To barn deler rom - hvilken sengeløsning har dere valgt?Vi har køyeseng fra Bohus til gutta på 7 & 10 år. De deler et stort rom, og det vil de fortsette med. Har forsøkt å gi dem hvert sitt rom, men de vil være sammen.
![]() |
#10 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: To barn deler rom - hvilken sengeløsning har dere valgt?Vi har hatt køyeseng til de eldste tidligere. Mener eldste fikk sove øverst da hun var 6. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: To barn deler rom - hvilken sengeløsning har dere valgt?
Om rommet er lite synes jeg familiekøyer tar for stor plass. Det er derfor vi vil velge den varianten fra Møbelringen som jeg vil vise bilde av. Den har nemlig en uttrekkbar 3. seng.
![]() |
#12 |
Introvert textrovert
|
Loftseng med sprinkelseng var jo lurt for babyen.
![]() |
#13 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: To barn deler rom - hvilken sengeløsning har dere valgt?Vi har køyseng, men gutta vil ikke ligge i den. Så her skal køysenga byttes ut i en sovesofa. De er begge veldig avhengi av nærhet, å nå ligger begge inne hos meg. Jeg håper at når de får en seng hvor de skal sove sammen nå tilsist vil sove inne på sitt eget rom så mor kan sove i sin seng alene igjen.
![]() |
#14 |
kamelkonsument
|
Den sengen såg veldig fin ut!
![]() |
#15 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: To barn deler rom - hvilken sengeløsning har dere valgt?Våre to yngste deler rom. Vi har to juniorsenger stående langs en vegg, slik at barna ligger hode mot hode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Skal rømme
|
![]() Sv: To barn deler rom - hvilken sengeløsning har dere valgt?Vi har to små på snart 2 og 3 år og de har hver sin stokke seng. Vi har en bokhylle ut i rommet som romavdeler. Rommet er ca 11 kvm, og det er ikke mye danseplass nei...
![]() |
#20 |
kamelkonsument
|
Var ikke Doffen ca 3, tro? Det funker jo innmari bra for dine to, ja.
![]() |
|
|