Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

En liten klagetråd fra meg...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-07, 08:04   #1
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

En liten klagetråd fra meg...

Vi har vert maks uheldige de siste 2 ukene. Det hele startet sist tirsdag. Da fikk jeg en kraftig omgangssyke og var borte fra jobb tre dager. Etter en dag tilbake på jobb slår Jørgen hodet sitt skikkelig. Han fikk hull i hodet, måtte sette inn 2 stifter og fikk seg en liten hjernerystelse. Hele helgen gikk til observasjon av han. På mandag måtte vi bare reise hjem fra barnehagen og tirsdagen var han hos bestemor slik at jeg fikk jobbe litt.
I går merket jeg at han var varm og at snørret hans var grønt og illeluktende. Reiste til legen son sa at han hadde dobbeltsidig ørebetennelse og bihulebetennelse, dette forklarer jo all nattevåken vi har hatt de siste dagene. Jeg brøt totalt sammen etterpå. Bare grein og grein. Så sliten som jeg var da kan jeg ikke huske å ha vert før. Vel hjemme kjenner jeg meg dårligere og dårligere. Jeg fikk akutt diare og høy feber. I dag er jeg heldigvis litt bedre, men fremdeles sliten. Jørgen har fremdeles feber, men er ganske oppegående. Selsagt har mannen vert borte disse to ukene.

Jeg måtte bare få dette ut. Føler vi har fått mer enn vår del disse to ukene. Håper vi er ferdige med sykdom gor en stund nå.

Gammel 19-01-07, 08:11   #2
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: En liten klagetråd fra meg...

Uff ikke moro med så mye sykdom nei, det kan jeg alt om. Du får ta å slappe av og sove/ligge på sofaen så fort det er mulighet for det.
Drikk masse vann og kanskje få i deg litt vitaminer for å bygge opp imunforsvaret igjen. Svarthyllbær er forebyggende for barn. Du får kjøpt det som ekstrakt på helsekost.

Gammel 19-01-07, 08:14   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

God bedring og lykke til.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 08:23   #4
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Huff. Må si jeg er glad det ikke er meg. Håper lykken står dere bi snart, og at dere får en fin fortsettelse på det nye året.

Gammel 19-01-07, 08:30   #5
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Fikk telefon fra bestemor nå. Hun kommer å tar med seg Jørgen noen timer å jeg får ryddet og vasket huset. Greit å få bort litt smitte.

Jeg får ligge på sofa å lade meg opp litt nå da. *tanken på rydding og vasking gjør meg litt svimmel*

Gammel 19-01-07, 10:12   #6
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dere har virkelig fått mer enn deres del i det siste.

God bedring til dere begge!

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 10:35   #7
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

God bedring til dere begge.
Håper dere våkner opp friske som to fisk i morgen.

Gammel 19-01-07, 11:01   #8
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God bedring AnnKi, nå må det bli bedre!

Jeg skal også vaske litt i dag, men sitter her bare littegrann først ...

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 15:11   #9
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

God bedring AnnKi, nå må det bli bedre!

Jeg skal også vaske litt i dag, men sitter her bare littegrann først ...

Takk takk...
Nå har svigermor hatt Jørgen i 3 timer. Jeg har brukt 2 av timene på lesing i sengen. Kun en time til husarbeid..

Heldigvis skal jeg hente Jørgen selv, så svigermor trenger ikke vite noe om det.

Gammel 19-01-07, 15:30   #10
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

God bedring til deg. Du gjør riktig i å slappe av og ikke stresse for mye når du ikke er i form. Huset forsvinner ikke. God helg.

Gammel 20-01-07, 23:37   #11
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Uff, skjønner godt du er sliten og lei av sykdom . Men nå går det nok bedre fremover skal du se

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:44   #12
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Himmel! Masse sympati og ønsker om god bedring herfra.

Gammel 20-01-07, 23:46   #13
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Slike uker er pyton. Man føler at alt bare går på tverke. Krysser fingrene for at deres uflaks er brukt opp for en stund. God bedring til Jørgen.

Gammel 21-01-07, 09:19   #14
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Standard

Takk for omtanke.

Nå ser det ut til å gå rett veien igjen. Lille gutt er feberfri, jeg har lagt meg tidlig hele helgen å er uthvilt og frisk, og om en halvtime kommer mannen hjem fra USA.

Gammel 21-01-07, 10:15   #15
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Uff da, god bedring til begge to. Tenker det skal bli godt å få mannen hjem.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:40.