|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Finnes det blinkesko i OK kvalitet?Storebror har et intenst ønske om "Blinkesko" - Han har ønsket seg det i to år og har igjen - allerede i januar, begynt å prate om at han i ÅR skal få blinkesko.
|
|
|
#3 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det blinkesko i OK kvalitet?LilleVenn har også hatt Geox blinkesko. De var av god kvalitet om enn ikke helt i min smak...Men fine til å være blinkesko!! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Finnes det blinkesko i OK kvalitet?Jeg liker jo bare fotformsko, viser det seg
|
|
|
#5 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Finnes det blinkesko i OK kvalitet?Grønne Bisgaard, så klart
|
|
|
#7 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Finnes det blinkesko i OK kvalitet?Joggesko med lys er fulle av miljøgifter og en skikkelig miljøversting (for de produseres i så økende stort antall og sorteres feil). Jeg oppfordrer alle foreldre til å slutte å kjøpe billige leker laget av giftig plastikk fra Kina og blinksko med miljøgifter.
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett) Sist redigert av Lisa : 01-02-10 kl 01:20. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
anglofil
Sv: Finnes det blinkesko i OK kvalitet?
Sorry skikkelig barnslig av meg men bare husk at de må sorteres når de kastes
|
|
|
#10 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Finnes det blinkesko i OK kvalitet?Vi endte opp med geox-blinkesko. Da var jeg fornøyd med at snuppa fikk ordentlige sko på bena og hun fornøyd med at de blinket (samt at de var rosa og sølv).
|
|
|
|
#11 |
|
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det blinkesko i OK kvalitet?Jeg leste fra en fra Løplabbet i Trondheim at blinkesko til barn ikke anbefaltes. :tipser:
|
|
|
#12 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Finnes det blinkesko i OK kvalitet?Vi hadde også Geox blinkesko til storesøster i fjor
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Sv: Finnes det blinkesko i OK kvalitet?Jeg prøver så godt jeg kan å styre ham mot skatesko med dødnigehoder på. Jeg kjenner at blinkesko ikke er en kamel jeg vil svelge. Jeg er ikke begeistret for vanlig geox heller, både når det kommer til komfort, design og den massive markedsføringen de gjør mot barn.
|
|
|
#14 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Finnes det blinkesko i OK kvalitet?Jeg synes Geox har flotte sko, jeg synes blinking er kult på sko så lenge ungen ønsker det og man kaster det dit det skal etterpå, og når gutten snart er 5 så bør han få ha et ord med i laget. "Fotformsko" er liksom noe man kan lure på småbarn, evt. ha noen som finsko. Men jeg er veldig tilhenger av å diplomatiske løsninger der de får noe de liker, i en form (eks. at skoene er ganske lette) som mor og far kan leve med. Vi har hatt Geox 2 sesonger nå, og det blir nok det i år også. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Sv: Finnes det blinkesko i OK kvalitet?Jeg syns ikke blinkesko er totalt uproblematisk selv om man kaster det i riktig søppel. Jeg syns man kan gjøre sitt for å begrense unødvendig dupeditt-søppel, både på grunn av produksjonsvilkårene av dette, og hvor det gjøres av etterpå.
|
|
|
#16 |
|
Pauset
Joda. Blinkesko hadde de for noen år siden mine. Det har ikke vært tema de siste årene. Nå ser vi mer på tyngden på skoene. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Finnes det blinkesko i OK kvalitet?Jeg vil ikke bli en mor som konsekvent går mot mine barns ønsker fordi jeg har en formening om at det ikke er bra, men om de ikke er av god kvalitet, så må jeg iallefall ha noen andre...blinkesko på hytta, kanskje? Jeg liker ikke geox. De er altfor tunge. - De må jo ha borrelås også, selv om storebror selv mener han fint greier å knyte en sløyfe, så tviler jeg på at han greier å gjennomføre det på daglig basis, gitt.
|
|
|
#18 |
|
Har tro på forbedring
|
|
|
|
#19 |
|
Pauset
Sv: Finnes det blinkesko i OK kvalitet?De har ulike typer Geox. Vi har prøvd både veldig lett og noen som var litt tyngre. Så det først i etterkant. Men det finnes jo sikkert andre merker også som løser dette. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
This is normal!
|
Sv: Finnes det blinkesko i OK kvalitet?Våre hadde blinkejoggesko som ble brukt i hele vår-sommer-høst. Særlig minste på 2,5 elsket de. Var det Viking tro? Virket helt ok for føttene, uten at jeg skal si noe bastant om det. Takk for påminnelse om hvor de skal kastes, forresten! Det hadde jeg ikke tenkt på.
Husker jeg helt feil eller er det du som har ganske mange sånne lysgreier som du pynter med til jul? Jeg vil ikke akkurat kalle de mer nødvendige enn litt blinking i skoene til barn.
|
|
![]() |
|
|