Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

God støttende BH str 95E?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-10, 11:36   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

God støttende BH str 95E?

Kan noen anbefale meg en god BH med skikkelig støtte i str 95E? Jeg sliter veldig med nakke- og brystryggsmerter for tiden og fysioterapeuten min mener jeg bør skaffe meg en bedre BH. Men her jeg bor er det null utvalg i slikt. Jeg trenger derfor tips til nettbutikk og gjerne også et konkret tips til en god BH. Det må være en BH som fordeler vekten godt.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 11:40   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God støttende BH str 95E?

Er du helt sikker på at du skal ha den størrelsen?

Hvis du har så store/tunge bryst at de sliter på nakken, så har du garantert ikke E-cup, og 95 i omkrets er noe man ikke normalt trenger med mindre man i alle fall bikker 120–130 kg.

Med forbehold om at jeg ikke aner hvordan du ser ut selvsagt, men hvis du aldri har vært hos en virkelig god BH-butikk og fått tilpasset en skikkelig BH, så ville jeg gjort det før jeg bestilte fra nett.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 11:42   #3
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sier som Teo, er du heeeelt sikker på at du skal ha 95? E?

Jeg har 80-85 cm i omkrets under puppene i ekte målte målebånd-cm. Jeg bruker 70 - 75 i BH-str-omkrets. Da jeg brukte videre omkrets fikk puppene mine fint plass i en C. Nå har jeg FF.

Da jeg byttet BH-størrelse forsvant nakke- og hodepineplagene mine.

Gammel 01-02-10, 11:43   #4
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken by bor du nærmest?

Gammel 01-02-10, 11:43   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ser jeg at du bor på et sted uten tilgang til slikt. Kan du vurdere en ekspedisjon til et sted som har en slik butikk? Det vil nesten garantert være verdt investeringen hvis du sliter med smerter som følge av dårlig støtte.

Gammel 01-02-10, 11:45   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Jeg er ca. 100 i faktisk omkrets og bruker 80FF i passende BH-størrelse, sånn for å legge til et datapunkt til Mims. (Jeg byttet fra 95C. )

Gammel 01-02-10, 11:47   #7
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er som de andre nesten overbevist om at du bør finne ny størrelse.

Jeg brukte lenge feil BH og det gjorde underverker å finne riktig størrelse. Prisen er at man må opp i cup, gjerne opp så mye at det er vanskelig å finne på vanlige butikker,men det er verd det.

95E tilsier egentlig ganske små pupper og det skal da som de andre sier ikke være særlig tyngende på skuldre hvis den sitter greit rundt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 11:48   #8
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg måler 77 cm under og bruker str. 70.

Gammel 01-02-10, 11:54   #9
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg er 98 under og bruker 85 F

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 11:58   #10
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

95E tilsier egentlig ganske små pupper og det skal da som de andre sier ikke være særlig tyngende på skuldre hvis den sitter greit rundt.

Det skjønte jeg ikke. Er det ikke sånn at 95E=90F=85G osv... ? Og det er da ganske stort?

Ellers er jeg 87 rundt og bruker 80. :nok et datapunkt:

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 12:04   #11
Guava

Guava sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det skjønte jeg ikke. Er det ikke sånn at 95E=90F=85G osv... ? Og det er da ganske stort?

Ellers er jeg 87 rundt og bruker 80. :nok et datapunkt:

Du har rett.

Likevel er det ikke veldig stort hvis kroppen er 95 rundt. Da skal det være mulig å holde en E-cup hvis 95 er riktig rundt.

Gammel 01-02-10, 12:06   #12
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Tja.. jeg har aldri satt mine bein i en ordentlig undertøysbutikk, så for alt jeg vet kan størrelsen jeg har brukt i alle år være riv ruskende galt. Men jeg ER tjukk (feit, svær, diger... alt på en gang!). Jeg har ikke av de aller største puppene, men de er mer enn store nok. Om det virkelig er puppene som skaper nakkeproblemene, vet jeg jo ikke, men terapeuten anbefalte meg iallefall å gjøre et forsøk med en bedre BH. Det er jo heller ikke videre pent når valkene velter ut av BH'n under armene... :erdetnåjegburdeværtflau?:

Kan jeg gjøre noe selv for å finne ut om størrelsen er riktig? Jeg bor 4 timers biltur fra Trondheim, men kommer meg ikke dit før til våren av diverse årsaker. Jeg skulle gjerne hatt en god BH eller to før den tid.

Gammel 01-02-10, 12:10   #13
Guava

Guava sin avatar

Standard

Har du målt hvor stor du er under puppene?

Gammel 01-02-10, 12:13   #14
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Standard

Jeg målte nå. 100 cm målt stramt under puppene.

Gammel 01-02-10, 12:16   #15
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg målte nå. 100 cm målt stramt under puppene.

Da må du definitivt ned i omkrets.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 12:19   #16
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Da må du definitivt ned i omkrets.

Hvor kan jeg finne en tabell eller lignende som forteller hvor stor omkrets jeg må ha?

Jeg antar da at jeg også må opp i cupstørrelse?

Gammel 01-02-10, 12:22   #17
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror du skal på puppetur til en by i nærheten med god undertøysbutikk! Det må jo bli like billig som å eventuelt bomkjøpe flere bher på nett.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 12:23   #18
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Standard

Ja, helt sikkert, men det er ikke pengene som er problemet. Jeg kommer meg ikke ut av denne avkroken før i slutten av mars. Her får jeg kjøpt melk, brød, Sloggi og Triumph og det er ikke akkurat stort utvalg i BH'er i min størrelse.

Gammel 01-02-10, 12:28   #19
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Standard

I følge Miss Mary of Norway skal jeg ha større størrelse. De foreslår 105E. Men det stemmer iallefall ikke! http://www.missmary.no/?action=Storlekstabell

Gammel 01-02-10, 12:29   #20
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

m^2 hadde en fantastisk film som viste hvordan man kunne finne frem til rett BH-størrelse. Ikke at det hjelper deg så mye når du sikkert ikke finner den størrelsen du trenger på det stedet du er da, men du kunne i alle fall fått en viss pekepinn på hva som eventuelt er galt med den størrelsen du har.

Jeg skal tipse henne om tråden.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:36.