|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
God støttende BH str 95E?Kan noen anbefale meg en god BH med skikkelig støtte i str 95E? Jeg sliter veldig med nakke- og brystryggsmerter for tiden og fysioterapeuten min mener jeg bør skaffe meg en bedre BH. Men her jeg bor er det null utvalg i slikt. Jeg trenger derfor tips til nettbutikk og gjerne også et konkret tips til en god BH. Det må være en BH som fordeler vekten godt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Sv: God støttende BH str 95E?Er du helt sikker på at du skal ha den størrelsen? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: God støttende BH str 95E?Sier som Teo, er du heeeelt sikker på at du skal ha 95? E?
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Sv: God støttende BH str 95E?Nå ser jeg at du bor på et sted uten tilgang til slikt. Kan du vurdere en ekspedisjon til et sted som har en slik butikk? Det vil nesten garantert være verdt investeringen hvis du sliter med smerter som følge av dårlig støtte. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: God støttende BH str 95E?Jeg er som de andre nesten overbevist om at du bør finne ny størrelse. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: God støttende BH str 95E?Jeg er 98 under og bruker 85 F |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: God støttende BH str 95E?
Det skjønte jeg ikke. Er det ikke sånn at 95E=90F=85G osv... ? Og det er da ganske stort?
|
|
|
#11 |
|
|
Du har rett. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sv: God støttende BH str 95E?Tja.. jeg har aldri satt mine bein i en ordentlig undertøysbutikk, så for alt jeg vet kan størrelsen jeg har brukt i alle år være riv ruskende galt. Men jeg ER tjukk (feit, svær, diger... alt på en gang!). Jeg har ikke av de aller største puppene, men de er mer enn store nok. Om det virkelig er puppene som skaper nakkeproblemene, vet jeg jo ikke, men terapeuten anbefalte meg iallefall å gjøre et forsøk med en bedre BH. Det er jo heller ikke videre pent når valkene velter ut av BH'n under armene... :erdetnåjegburdeværtflau?: |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Sv: God støttende BH str 95E?Jeg målte nå. 100 cm målt stramt under puppene. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hvor kan jeg finne en tabell eller lignende som forteller hvor stor omkrets jeg må ha? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kjernesnill
|
Sv: God støttende BH str 95E?Jeg tror du skal på puppetur til en by i nærheten med god undertøysbutikk! Det må jo bli like billig som å eventuelt bomkjøpe flere bher på nett.
|
|
|
#18 |
|
Sv: God støttende BH str 95E?Ja, helt sikkert, men det er ikke pengene som er problemet. Jeg kommer meg ikke ut av denne avkroken før i slutten av mars. Her får jeg kjøpt melk, brød, Sloggi og Triumph og det er ikke akkurat stort utvalg i BH'er i min størrelse. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sv: God støttende BH str 95E?I følge Miss Mary of Norway skal jeg ha større størrelse. De foreslår 105E. Men det stemmer iallefall ikke! http://www.missmary.no/?action=Storlekstabell |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bedreviter
|
Sv: God støttende BH str 95E?m^2 hadde en fantastisk film som viste hvordan man kunne finne frem til rett BH-størrelse. Ikke at det hjelper deg så mye når du sikkert ikke finner den størrelsen du trenger på det stedet du er da, men du kunne i alle fall fått en viss pekepinn på hva som eventuelt er galt med den størrelsen du har. |
|
|
|
![]() |
|
|