|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
passer i nissedrakt
|
FiskepuddingEr ingen stor fan selv, og har rett og slett ikke laget det de årene jeg og min mann har vært sammen |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: FiskepuddingDu kan bruke terteskjell, lage hvit saus med reker og fiskepudding i terninger, samt grønne erter i. Varme terteskjell med det fyllet i er deilig. |
|
|
|
#3 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FiskepuddingSkjær fiskepudding i terninger og legg i ildfast form. Dekk med frossen spinat, tomat i skiver, buljongpulver og ost og stek i ovnen i 30 min ved 200 g. Servèr med potet eller mos til.
|
|
|
#4 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: FiskepuddingTerteskjell er knallgodt, jeg jugde visst litt i innlegget for jeg har visst laget terteskjell en gang på hytta når jeg tenker meg om... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FiskepuddingJeg pleier å lage dette;
|
|
|
#11 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fiskepudding
Terteskjell er en av mine all time favorites. Jeg elsker det. Men ikke med fiskepudding da. Jeg pleier å lage tykk, hvit saus med fiskebollekraft i, og ha i små fiskeboller og små kjøttboller (Gilde sine i eske), erter og gulrøtter. Det er helt fantastisk godt! Sausen må være skikkelig tykk.
|
|
|
#12 |
|
Sugaraddict!
|
Sv: Fiskepudding
Akkurat, ja da må jeg nåkk prøve dette
|
![]() |
|