Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ulltøy fra Krabaten

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-07, 15:14   #1
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Ulltøy fra Krabaten

Jeg har ventet på varene siden November
Fikk to av tingene jeg bestillte i Desember, men resten mangler fortsatt.
Makan til treg leveranse da.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 16:38   #2
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ulltøy fra Krabaten

Jeg vet, de brukte noe så bort i natten lang tid på å levere varene mine også. Og ikke en eneste mail for å forklare eller beklage, ei heller da varene endelig dukket opp, etter nesten to måneder. Unødvendig å si at jeg aldri kommer til å bestille derifra mer, kanskje?

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 17:23   #3
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ulltøy fra Krabaten

Merkelig. Jeg har handla der mange ganger (rundt 10?) og har aldri opplevd annet enn lynkjapp leveranse og god sørvis. Dvs - en gang hadde hun ikke alt jeg kjøpte på lager, men da sa hun fra når det var forventa levert og jeg fikk velge om jeg ville ha deler av bestillinga med en gang eller vente med alt. Valgte det første, og restordren kom akkurat da hun hadde sagt at den kom til å komme.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 00:00   #4
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ulltøy fra Krabaten

Jeg bestilte i september/oktober, fikk en del veldig kjappt, og resten en god stund etter, engang i november måned. Ble dog løpende informert om sakernes tilstand (det var hennes underleverandørs skyld...).

Stussede dog også litt, at da varene kom var det ingen liten seddel eller noe. Mine utenlandske nettleverandører sender alltid et-eller-annet med uansett, og de leverer ikke for seint. Kanskje er jeg litt barnslig, men jeg er følsom overfor den slags.

Blir nok ikke mere Krabaten på meg heller, nei. Prinseullklær finnes mange steder.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 07:58   #5
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ulltøy fra Krabaten

Jeg fikk en mail rett etter at jeg bestillte, om at det var litt leveringtid på noe.
Har ikke hørt noe siden...
Blir nok ikke mer krabaten på meg heller.

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.


Blir nok ikke mere Krabaten på meg heller, nei. Prinseullklær finnes mange steder.

Har du noen linker?

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 09:31   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ulltøy fra Krabaten

Prinseull får man billigst på Coop Obs!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 09:39   #7
Cielo
Superduperaktiv
 
Cielo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 685
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Sv: Ulltøy fra Krabaten

Jeg har samme erfaring med Krabaten som deg, Gwen, og kommer neppe til å bestille derfra igjen.

__________________
Cielo & Tassen, f.05. og Lille Bolla, f.08.
Cielo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 11:47   #8
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ulltøy fra Krabaten

Jeg fikk også forståelse for at det var problemer med underleverandør. Men det hjelper ikke meg det spor når jeg ikke får informasjon om når, hvorfor eller hva. Har tidligere handlet fra Krabaten og vært fornøyd, men tror nok ikke jeg kommer til å handle mer derifra, enkelt og greit fordi jeg ikke var fornøyd med kundebehandlingen.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 20:30   #9
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ulltøy fra Krabaten

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Jeg fikk en mail rett etter at jeg bestillte, om at det var litt leveringtid på noe.
Har ikke hørt noe siden...
Blir nok ikke mer krabaten på meg heller.


Har du noen linker?

Så det på G-sport - var litt dyrere enn hos Krabaten men ikke noe voldsomt.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 08:16   #10
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ulltøy fra Krabaten

Da får jeg ta en titt på Obs! neste gang jeg er innom.
Takk for svar.

Info underveis er jo en selvfølge.
Tror Krabaten mister mange kunder på denne måten.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 09:05   #11
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Ulltøy fra Krabaten

Jeg er veldig fornøyd med Krabaten etter at jeg bestilte der for en stund siden. Men hvis det er ulltøy fra Janus dere venter på, så er hovedleverandøren virkelig sen. Jeg har gjennom jobben min tilgang til å bestille rett fra fabrikken, men jeg har fortsatt ikke mottatt alt jeg bestilte i AUGUST enda.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 09:10   #12
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ulltøy fra Krabaten

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Jeg er veldig fornøyd med Krabaten etter at jeg bestilte der for en stund siden. Men hvis det er ulltøy fra Janus dere venter på, så er hovedleverandøren virkelig sen. Jeg har gjennom jobben min tilgang til å bestille rett fra fabrikken, men jeg har fortsatt ikke mottatt alt jeg bestilte i AUGUST enda.

Joda, greit nok at det er Janus sin feil, men de (Krabaten) burde klare å holde kundene sine oppdattert.
Jeg har ikke hørt et pip siden bestillingen i November.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 10:32   #13
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ulltøy fra Krabaten

Jeg bestilte i november, og så glemte jeg dessverre å betale regninga (hadde valgt forhåndsbetaling). Etter et par uker fikk jeg påminnelsesmail, og da betalte jeg og fikk varene få dager etter.

Var altså min egen feil at det tok såpass lang tid.

Etterpå har jeg sett at de har hatt samme ullklær på Obs, og kjøpt mere der.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 10:35   #14
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ulltøy fra Krabaten

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg bestilte i november, og så glemte jeg dessverre å betale regninga (hadde valgt forhåndsbetaling). Etter et par uker fikk jeg påminnelsesmail, og da betalte jeg og fikk varene få dager etter.

Da sier de i fra ja.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 23:08   #15
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ulltøy fra Krabaten

Jeg bestilte varer og valgte forhåndsbetaling. Endret på bestillingene et par ganger så fikk aldri betalt. Damen ringte meg i går kl 10 på formiddagen og hjalp meg med å finne riktig størrelse. Ba henne sende oppkrav isteden for jeg fikk jo aldri somlet meg til å betale. Hun sa hun heller kunne sende meg giro siden jeg hadde handlet der en gang før. I dag lå varene i postkassen. Ganske paff da jeg så pakken i postkassen. Litt kjappere enn jeg hadde forventet ja. Så kan ikke klage på hverken service eller leveringstid der jeg ihvertfall.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 10:23   #16
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ulltøy fra Krabaten

Nei, når du ikke har betalt er de nok etter for å mase på deg, og sørge for at du kjøper varene.
Tenkte mest på oppdattering av varene jeg. Jeg forhåndsbetalte jo og hørte ikke noe.
Nå er det derimot ordnet opp i, siden jeg sendte en masemail.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:00   #17
Nøve
Fullverdig medlem
 
Nøve sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På Kongens berg
Innlegg: 40
Nøve har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ulltøy fra Krabaten

Jeg har bare gode ting å si om Krabaten. Veldig god service. Jeg ventet litt på noen varer i høst, men de kom til forespeilet tid.

Til meg tok hun også inn noe ulltøy fra Janus/Iris som hun vanligvis ikke har i sortimentet. Men det var ikke noe problem. Hun bestilte for meg, og jeg hadde også kunnet bytte størrelse dersom klærne ikke hadde passet. Veldig fornøyd forresten med Iris ull/silke og ull m blonde foran.

Nøve er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no