Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Gluten- og laktosefri mat

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-10, 22:20   #1
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gluten- og laktosefri mat

Dattera til ei venninne av meg skal gå på gluten og laktosefri diett, så da lurte jeg på om dere vil gi meg noen gode oppskrifter som jeg kan bringe videre til henne? Jenta er 5 år.

Gammel 03-02-10, 18:45   #2
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Gluten og laktosefri mat

Anbefaler boken "Kjernesund familie", den inneholder mange oppskrifter på mat uten laktose og gluten.

Gammel 03-02-10, 19:46   #3
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for tips.

Gammel 04-02-10, 22:24   #4
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Henviser ubeskjemmet til min egen blogg: http://ingling.blogspot.com. Jeg har levd laktosefritt og delvis glutenfritt i et par år nå, så der finnes en del oppgaver. Ellers er det oppskrifter på cøliakiforeningens hjemmesider http://www.ncf.no/, allergikokken.no, matoppskrift.no og utenmelk.com.

Dessuten er det masse oppskrifter her inne, søk på glutenfritt og laktosefritt og du vil finne en haug tips og oppskrifter.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.