|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
maler
|
Troll, Reima eller Ticket til småbarn?Hva fungerer egentlig best? Jeg tenker ikke på de store hvor hovedpoenget er slitasje, men på barn i aldersgruppen 1-3 år hvor bevegelse, komfort, vanntett og varm er hovedpoenget...
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Troll, Reima eller Ticket til småbarn?Synes helt klart at dress med fast for er å foretrekke i den aldersgruppen. Vi har hatt Molo, Polarn o Pyret, Ticket og Mini a ture og alle de har vært gode!
|
|
|
#3 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Troll, Reima eller Ticket til småbarn?Jeg foretrekket ReimaTec med varmeplate i rompa til de minste. De har god bevegelighet, er varme og setter de seg ned så blir de ikke så fort kalde. Fra 2-3 foretrekker jeg Ticket.
|
|
|
#4 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Troll, Reima eller Ticket til småbarn?Vi brukte troll vinterdress med litt fyll inni da hun var 1-2 år. Var en helt genial dress! Nå (3 år) bruker hun troll dress med avtagbart fôr. Vi er veldig fornøyd.
|
|
|
#5 |
|
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Troll, Reima eller Ticket til småbarn?Vi hadde noen billige fra H&M første vinteren, og de holdt i massevis. I barnehagen var de ute kun en liten tur før lunsj, og det var det. Dressene så like fine og nye ut da vintersesongen var over. I år har vi valgt Reima. De er myke og lette, gode å bevege seg i når de nå er ute mere, og bruker kroppen mer (2 år rett før jul). |
|
|
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Sv: Troll, Reima eller Ticket til småbarn?Ja, det er han som blir to neste vinter jeg vurderer å kjøpe på salg til. Føler meg som førstegangsmamma her, det har jo blitt så mye mer å velge i...
|
|
|
#7 |
|
Drømmer
|
Sv: Troll, Reima eller Ticket til småbarn?Vi hadde reima vi ikke var fornøyd med å skiftet til Troll, veldig fornøyd med de. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Troll, Reima eller Ticket til småbarn?Reimatec sin babydress/babymodell med ekstra isolasjon i baken. Den er den beste dressen vi har prøvt! Tror den går opp til str 98? Lett, ledig, tett, og bra varm. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Øyboer
Sv: Troll, Reima eller Ticket til småbarn?Reima garantert. Lett å ta på, varm i rumpen, varm og vanntett. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
maler
|
Sv: Troll, Reima eller Ticket til småbarn?
Hm du jobber i barnehage sant? Da har du vel sett endel dresser i funksjon... vi har alltid brukt reima og har vært fornøyd, men jeg lurte på om de andre dressene er bedre eller ikke. Jeg tenker vi prøver reima igjen jeg.
|
|
|
#11 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Troll, Reima eller Ticket til småbarn?Helt klart Reimatec (babymodellen) |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Helt enig med Stikka. Den varmeplata er god når de sitter mye på bakken. |
|
|
|
#13 |
|
Øyboer
Ja jobber på en småbarnsavdeling med 2åringer. Akkurat nå er det ingen som har reima der faktisk. Mange med bevernylondresser. De klarer ikke få de på for alt i verden. Jeg synes det er veldig viktig at dressen er lett å få på når man er 2år. Det er da de begynner å prøve seg selv. Gir en utrolig mestringsfølelse når de endelig klarer det. Lettere å ta av og når dressen er litt vi i passformen. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Troll, Reima eller Ticket til småbarn?Vi hadde Reimatec og var storfornøyd med det til de var ca tre år. Etter på hadde vi Troll pga den er så lett samt fungerer fint som helårsdress |
|
|
|
![]() |
|
|