|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
![]() Føler du at du betyr noe?Ja, altså for familien? Er dere flinke rose hverandre og sette pris på hverdagene, eller tar dere hverandre som en selvfølge?
Do as I say, not as I do.. Sist redigert av Ulvhedina : 04-02-10 kl 19:38. Årsak: noe merkelig skjedde... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
![]() ![]() |
![]() Sv: Føler du at du betyr noe?Ja, vi er veldig oppmerksomme på hverandre! Jeg synes det er kjempe viktig å se de flotte tingene andre gjør, og takke for det og vise at en setter pris på det! Dessuten tror jeg at andre får mer lyst til å hjelpe til/gjennomføre noe hvis de føler at andre ser det de har gjort og gir tilbakemelding på det!
![]() |
#3 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Føler du at du betyr noe?Vi har blitt veldig flinke de siste månedene...
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Føler du at du betyr noe?Det er de små tingene som teller. |
![]() |
![]() |
#5 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Føler du at du betyr noe?Det har vi alltid vært flinke til. Tror det en en av årsakene til at vi har vært kjærester i 17 år også.
![]() |
#6 |
By the Sea
|
![]() Sv: Føler du at du betyr noe?Ja, det gjør vi. Guttene våre er sånn mot hverandre også - klemmer hverandre og sier at de er glad i hverandre, takker for hjelpen og sånn. Veldig, veldig hyggelig. Og viktig for selvfølelse og trivsel.
![]() |
#7 |
Drømmer
|
![]() Sv: Føler du at du betyr noe?Det gjør vi mye av. Poden her er også flink til det, han klemmermye sier han er glad i oss og andre og roser oss når vi gjør noe han vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Føler du at du betyr noe?Vi bruker ikke så mye ord. Men føler at vi ser hverandre likevel. Jeg vet at han setter utrolig pris på jobben jeg gjør i familien og likeså for ham. Vi utfyller hverandre veldig godt, men bruker altså ikke så masse ord. Kan nok bli flinkere på det både ovenfor hverandre og barna. Men vi er nok flinkere mot barna enn mot hverandre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Føler du at du betyr noe?I min lille familie (jeg og min sønn) er vi veldig bevisste på å gi ros og komplimenter. Vi forteller daglig at vi er glade i hverandre etc. Så ja, jeg føler at jeg betyr noe, og at jeg viser at han betyr noe.
![]() |
|
|