Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Peoplewatching

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-10, 08:41   #1
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Peoplewatching

Det er en fin sport for meg, hvertfall. Driver dere med dette?

Hva observerer dere?

Gammel 05-02-10, 09:12   #2
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Sv: Peoplewatching

Har ikke hørt det en gang jeg

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 09:15   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siw, her.

Har ikke hørt det en gang jeg

Ikke jeg heller. Hvis det handler om å se på tv, så er det en fin sport for meg også.

Gammel 05-02-10, 09:16   #4
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Standard

Neida. Hvis du går f.eks. på en kafe. Du sitter ute. Obeserverer du menneskene som passerer, eller er du helt og holdent opptatt av kaffekoppen din?

Gammel 05-02-10, 09:17   #5
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvhedina, her.

Hva observerer dere?

Bilskilt.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 09:30   #6
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

jeg gjør det vel ubevisst. Men noe sport vil jeg ikke gjøre av det tror jeg. Liker ikke folk som stirrer.

Gammel 05-02-10, 09:31   #7
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Standard

Hehe, man glor ikke. Det er snakk om å kikke rundt seg. Man har ikke tid til å glane om man skal rekke å snuse inn alle inntrykkene.

Finurlig hvordan ingen her inne "kjenner" til det, for jeg kan ikke nevne en kjeft som ikke gjør det.

Gammel 05-02-10, 09:33   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finurlig hvordan ingen her inne "kjenner" til det, for jeg kan ikke nevne en kjeft som ikke gjør det.

Det er vel heller selve begrepet folk ikke kjenner til? Jeg har aldri tenkt over at det å sitte og kikke litt på folk som går forbi når man sitter på en kafé, kan kalles en "sport" og som har et eget navn.

Gammel 05-02-10, 09:36   #9
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes sportsbegrepet dras litt vel langt.

Gammel 05-02-10, 09:38   #10
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er en typisk ferieaktivitet. Eller var, en gang i en fjern fortid når mannen og jeg var på ferier uten barn og satt på fortausrestauranter og observerte og kommenterte.

Gammel 05-02-10, 09:39   #11
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner heller ikke at det skal være en sport. Jeg titter på folk når jeg sitter på kafé eller kjører buss eller hva som helst, men det er ikke en planlagt aktivitet med mål og hensikt akkurat.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 09:42   #12
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man blir kanskje svett i øynene?

Gammel 05-02-10, 09:45   #13
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Klart jeg titter litt på folk, men ikke så voldsomt at jeg vil kalle det en sport.

Gammel 05-02-10, 09:46   #14
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er en compulsive shoewatcher. :innrømmer:

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 09:46   #15
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Det er ikke en sport for meg. Og begrepet kjenner jeg ikke. Men gjør det, så absolutt. Jeg registrerer, tenker mine tanker, eller kommenterer, i massevis. Men ikke med vilje, bevisst eller noe sånn, jeg bare gjør det...

Gammel 05-02-10, 09:46   #16
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Standard

Det er nå mange andre rare ting man kaller sport også. Golf og poker, f.eks.

Nolo: Nå fikk jeg lyst å reise til Paris.

Gammel 05-02-10, 09:47   #17
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Men jeg ville aldri kalt den en sport da.
Jeg elsker å se på folk og fe som passerer. Men det er sjelden anledningen byr seg for tida. Akkurat på samme måte som jeg konsekvent kikker inn andres vinduer når jeg farer forbi. Ikke sånn nesa borti ruta akkurat, men ser på gardiner og belysning og funderer på hva de driver med de som bor der.

Når jeg en sjelden gang er i større byer kan jeg blir målbundet av alle som travler forbi, jeg ser for meg hvor de kommer fra og hva de skal - og bestemmer meg for om de ser travle, glade eller triste ut.

Det var det du mente, ikke sant?

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 09:47   #18
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kikker på folk (ikke snakk om stirring, om noen skulle være redd for det) og lurer på hvor de skal, hva de tenker, osv. På flyplasser, kaféer, uteplasser, hvor som helst.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 09:48   #19
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Men jeg ville aldri kalt den en sport da.
Jeg elsker å se på folk og fe som passerer. Men det er sjelden anledningen byr seg for tida. Akkurat på samme måte som jeg konsekvent kikker inn andres vinduer når jeg farer forbi. Ikke sånn nesa borti ruta akkurat, men ser på gardiner og belysning og funderer på hva de driver med de som bor der.

Når jeg en sjelden gang er i større byer kan jeg blir målbundet av alle som travler forbi, jeg ser for meg hvor de kommer fra og hva de skal - og bestemmer meg for om de ser travle, glade eller triste ut.

Det var det du mente, ikke sant?

Selvsagt var det det jeg mente!

Gammel 05-02-10, 09:57   #20
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Det er nå mange andre rare ting man kaller sport også. Golf og poker, f.eks.

Nolo: Nå fikk jeg lyst å reise til Paris.

Men golf og pker gjør man i alle fall med vilje, ikke sant?

Jeg bestemmer meg ikke for å tenke på hva folk skal, lure på hvor de har vært, og denslags, men jeg gjør det... bare ikke med vilje...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:12.