Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Elastisk lommeslyngesak

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-07, 19:59   #1
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Elastisk lommeslyngesak

Noen som vet hvor jeg finner det? Finnes det? Vil ha en bæredings som jeg ikke trenger å stille på, stramme eller knyte. Bare å tre på seg og putte babyen oppi. Vil gjerne ha den elastisk så det blir lettere å få baby inn og ut. Noen som har tips til merker og nettsteder som selger dette?

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 20:14   #2
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Elastisk lommeslyngesak

Lommeslynge, omtale fra www.tettinntil.com

Du finner linker til mange nettbutikker på samme nettside.
Skal du ut i den store verden og lete, heter det "pouch".

Hotslings er for eksempel veldig kule.
Og norskproduserte Krusedull holder spesielt høy kvalitet og kan spesialsys akkurat som du vil ha den.Den ønsker jeg meg..

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 20:23   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elastisk lommeslyngesak

Jeg har en Comfy Joey lommeslynge. Den er veldig praktisk å ha med seg.
Jeg har ikke hørt om elastiske lommeslynger. Siden lommeslynger skal sitte stramt tror jeg kanskje at elastisk stoff vil gjøre den ubehagelig å bære i.Lommeslynger bør være helt tilpasset brukeren.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 20:23   #4
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Elastisk lommeslyngesak

Her er noen steder du kan få tak i poser/lommeslynger

http://www.mykarmababy.com

http://krusedull.typepad.com/ Hun lager kjempefine poser i fleece

www.dotedot.com Norsk forhandler av Hotslings.

www.zolowear.com

www.babyslyng.no Mener de hadde Maya Wrap før men finner den ikke nå.


Sist redigert av Trois : 19-01-07 kl 20:52. Årsak: feberrus
Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 20:38   #5
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Elastisk lommeslyngesak

Takk for linker.

Hotslings så jo veldig kule ut. De er elastiske virker det som. Hvor lenge kan man bære i en slik? Altså hvor stor kan barnet være?

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 20:44   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elastisk lommeslyngesak

Jeg vil tro at dersom en slynge er elastisk er det ukomfortabelt å bære et stort barn i den. Hvis den har elastisk stoff må den i alle fall være veldig stram i utgangspunktet for at den skal sitte godt. Jeg bruker min lommeslynge av og til på min nesten 2 åring som veier 12-13 kg.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 20:47   #7
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Elastisk lommeslyngesak

Hehehe, ser at jeg i min feberrus har klart å legge inn en link flere ganger. Skal se om ikke jeg klarer å rette det opp.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 21:25   #8
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Elastisk lommeslyngesak

De vanlige hotslingsene er ikke elastiske, men det gjør dem ikke vanskelig å ta av og på. Jeg har prøvd fleecepouch en gang, det var mye mer elastisk (tror hotslings har fleece også?). Jeg likte det ikke, mens andre synes det er superbehagelig...

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 21:35   #9
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Elastisk lommeslyngesak

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

De vanlige hotslingsene er ikke elastiske, men det gjør dem ikke vanskelig å ta av og på.


Sitat:

The perfect amount of stretch means both you and baby are super comfy.
...
97% cotton 3% spandex.

Dette står det om den svarte fra everydaykolleksjonen. Den heter jo også Black Stretch. Tror jeg skal prøve meg på den bare jeg finner ut hvilken størrelse som blir riktig. Er det bedre å gå en str. opp hvis man er usikker?

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 21:39   #10
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Elastisk lommeslyngesak

Vel, jeg oppfatter dem absolutt ikke som elastiske - men nå sammenligner jeg med forskjellen på elastisk og vevd sjal, og da er hotlingsen mye mer lik et vevd.

Størrelse er vanskelig, for en pouch må sitte perfekt til brukeren. Det ligger vel en størrelsestabell inne på hotslingsiden?

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 21:46   #11
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Elastisk lommeslyngesak

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Vel, jeg oppfatter dem absolutt ikke som elastiske - men nå sammenligner jeg med forskjellen på elastisk og vevd sjal, og da er hotlingsen mye mer lik et vevd.

Jeg har ikke vært borti noe elastisk. Vil bare ha noe som strekker seg litt når jeg skal putte babyen oppi. Det er jo bare 3% spandex så ikke mye, men forhåpentligvis nok.

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Størrelse er vanskelig, for en pouch må sitte perfekt til brukeren. Det ligger vel en størrelsestabell inne på hotslingsiden?

Størrelseguiden spør om bh-størrelse, vekt, høyde og diagonalmål. Eneste jeg er 100% sikker på nå er høyden. Hvordan det andre blir etter fødselen vet jeg jo ikke sikkert.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 21:49   #12
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Elastisk lommeslyngesak

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Størrelseguiden spør om bh-størrelse, vekt, høyde og diagonalmål. Eneste jeg er 100% sikker på nå er høyden. Hvordan det andre blir etter fødselen vet jeg jo ikke sikkert.

Diagonalmålet er det viktigste. Men dersom du har stor mage nå er det jo litt vanskelig å måle helt perfekt...

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no