|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Passe på så han ikke blir homo ...
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Passe på så han ikke blir Homo...Sånne meninger er så harry at jeg får meg nesten ikke til å tro at noen i 2010 faktisk kan mene det. Jeg tror de tuller. Hvis de går rundt med sånne meninger, altså at homofile har blitt det av å pynte seg med hårspenner, så trenger de hjelp. Jeg kommer hvertfall til å få homofile barn etter deres syn. Storesøster går bare i "guttete" klær med Cars og lignende, mens lillebror elsker å ta på seg mine og storesøsters smykker, vesker er skikkelig favoritt osv.
![]() |
#3 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Passe på så han ikke blir Homo...Hehe. Morsomt.
![]() |
#4 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Passe på så han ikke blir Homo...Han blir ikke homofil av å pynte seg med hva det nå måtte være. Han blir fin, han har det gøy, han leker! Det å leke at man er et annet kjønn er jo en helt vanlig del av oppveksten, jeg husker godt at jeg har vært gutt og pappa i rollelek, helt opp til puberteten.
![]() |
#5 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Passe på så han ikke blir Homo...tragisk. Lillebror her gjorde dette mye når han var liten. Lek er jo herming. Han kan troppe opp i kjole nå og men han kommer nå helst som sabeltann og konge nå som nesten fire åring. Før var det også dukker. Nå er det biler.. Vi lar de styre på vi. Bare de er fornøyde er vi fornøyde.
![]() |
#6 |
Audacious
|
![]() Sv: Passe på så han ikke blir Homo...Jeg er mest interessert i å gi mine barn et stort register å spille på når det gjelder kjønnsidentitet. Det tror jeg er sunt og bra, både for dem og for de de skal omgi seg med i framtida.
![]() |
#8 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oppland
![]() |
![]() Sv: Passe på så han ikke blir Homo...Hehehe, herregud
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Passe på så han ikke blir Homo...Du, det hadde jeg tatt som en god spøk og ledd godt av, uansett hvor gravalvorlig de var. Hadde sørget for at de IKKE var i tvil om at jeg tok det som en spøk, kanskje hivd på noen ekstra kommentarer om rosa støvler og slikt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Passe på så han ikke blir Homo...Om barna min er hetrofile eller homofile er meg rennende likegyldig. Det viktigste for meg er vel at de får et godt liv.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Passe på så han ikke blir Homo...Man får bare le av det.
![]() |
#12 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Passe på så han ikke blir Homo...
Helt enig.
![]() |
#13 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Passe på så han ikke blir Homo ...Jeg har inntrykk av at noen mennesker i eldre grenerasjon kan si sånne teite ting. Min far har også sagt noe lignende en gang, at man må passe på så barna ikke blir homofile.
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Passe på så han ikke blir Homo ...For det første: homofil er ikke noe man blir.
![]() |
![]() |
#15 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Passe på så han ikke blir Homo ...Om min eller din sønn er homo, er meg revnende likegyldig.
![]() |
#16 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Passe på så han ikke blir Homo ...Her i huset mente farmor at jeg ikke måtte la toåringen får leke med barbiedukker! For tenk hvis han blir homo! Jeg trodde det var en spøk, men hun mente det i fullt alvor. Det er passe rystende at det finnes folk som kan tro slikt i dette århundret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Passe på så han ikke blir Homo ...Når man ser hva som kan skje med homofile, jfr gutten som ble tent på da han var på fest, så er det for meg ikke revnende likegyldig om guttungen min blir homofil. Dvs. at det er ikke problematisk for meg, men i og med at det er problematisk for andre og i teorien dødelig for gutten, så håper jeg at det er noe han slipper å måtte slite med.
![]() |
#18 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Passe på så han ikke blir Homo ...en liten avsporing.. kan man/jeg si RENNENDE likegyldig eller heter det bare revnende...
![]() |
#19 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Passe på så han ikke blir Homo ...Nå er det særdeles liten sjanse for at sønnen min plutselig blir svart.
![]() |
|
|