Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Leiebil - priser og rabatter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-10, 14:44   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Leiebil - priser og rabatter?

Vi vurderer leiebil en helg, og det er så lenge siden sist at jeg ikke husker noen ting:
- Er det noen selskaper som ligger lavere i pris enn andre?
- Jeg syns jeg husker at man kunne få 20 % rabatt bare man var medlem av hva-som-helst, men husker ikke hva og hvor? Er det noen som vet om medlemskap som gir leiebilrabatt?

Gammel 08-02-10, 14:46   #2
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leiebil - priser og rabatter?

Vi har brukt Avis og fått gode priser på helgeleie hos de. Vi pleier å få en eurobonus-rabatt, men Coop og CHoice, ja i det hele tatt det meste som finnes av loyalitetskort her i landet kvalifiserer vel også for billeierabatt?

Gammel 08-02-10, 14:52   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjekk Diners, Visa og MasterCard, samt OBOS, forsikringsselskapet ditt, NAF- eller Falch-medlemsskap, Coop og alle hotellkortene dine.

Det var vel det jeg kom på på stående fot. 10 % avslag får du kastet etter deg, men jeg tror du må lete litt mer for å komme opp i 20 % eller mer.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 07:34   #4
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mitt beste tips er å sjekke på internett, og det kan være billigere å booke gjennom nettsteder enn feks leie direkte fra kjedene med rabatt.

Hvilke selskap vi leier hos varierer en god del etter pris og betingelser. Siste gang var det faktisk hertz som var billigst.

Og så har du jo medlemskap i green mile eller lignende.

Gammel 09-02-10, 07:52   #5
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Det er dyrere å leie på/ved flyplasser, og dyrt hvis du vil levere et annet sted enn hvor du leier. For sammenligningens del kan du jo sjekke prisene på Rent-A-Wreck også.

Gammel 09-02-10, 22:55   #6
Rabarbra
Superaktiv

Rabarbra sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Rabarbra er litt kul
Standard

Vi bruker å leie via et sånn selskap som "kjøper opp" ledige biler av andre. Jeg husker selvsagt ikke hva det heter... Vi har bestilt mange måneder i forveien altså, så det er ikke noe sånn "være ute i siste liten"-opplegg (firmaet har sikkert en fast avtale med mange, gambler på å få leie billig i siste liten og hvis det ikke går leier til fullpris tenker jeg). Skal sjekke ut navnet med mannen og komme med nytt innlegg. Det er definitivt billigere enn alle de andre vi har sjekket ut.

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:27.