Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Blekkspruten

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-07, 12:12   #1
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Blekkspruten

Det er meg. Jeg har vel egentlig blitt kalt en blekksprut så lenge jeg kan huske.
Vi skal feire dagen min i dag.
Jeg baker muffins, koker egg, lager eggerøre, vasker opp, rydder, dekker på og babler her inne samtidig.
Jeg har sånn ca 8 armer.

Gammel 20-01-07, 12:15   #2
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Blekkspruten

Kan jeg låne et par-tre av dem innimellom?

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 12:18   #3
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jepp. Om en times tid kan du få fem av dem. Da sitter vi ved bordet og jeg trenger bare to til å spise selv og en til å mate minstemor.

Gammel 20-01-07, 12:23   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Hm. Er ikke alle kvnner blekkspruter?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 12:58   #5
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Hm. Er ikke alle kvnner blekkspruter?

Nei. Noen av oss leter forgjeves etter den ekstra armen som burde være minstekravet når man får barn nr tre.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 12:59   #6
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en blekksprut!

Gammel 20-01-07, 13:16   #7
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Nei. Noen av oss leter forgjeves etter den ekstra armen som burde være minstekravet når man får barn nr tre.

Det heter bæresjal.

Gammel 20-01-07, 13:18   #8
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det heter bæresjal.

Jeg inbiller meg at sånt er for folk som klarer å knyte, så jeg har ikke tatt sjansen.

Gammel 20-01-07, 13:21   #9
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg inbiller meg at sånt er for folk som klarer å knyte, så jeg har ikke tatt sjansen.

Det finnes ørti typer, jeg kan heller ikke knyte, men fant da et jeg kunne bruke.

Gammel 20-01-07, 13:32   #10
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det finnes ørti typer, jeg kan heller ikke knyte, men fant da et jeg kunne bruke.

Har du lyst til å fortelle hva det heter? Kan man bære tolvkilos treåringer i det?

Gammel 20-01-07, 13:36   #11
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Til så store kan man lett bruke en mei tai. Det kan selv de mest unknytbare menneskene bruke. Da kreket var liten brukte jeg hugabub, enkelt, enkelt. Har også hatt en stork, de er mer stress.

Gammel 20-01-07, 13:39   #12
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Åh. Jeg trodde alle var slik, jeg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 13:45   #13
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Fnis. Jeg som trodde dette var en tråd om noen som lurte på en blekksprutoppskrift

Ja er sånn jeg også til tider. Men ikke i dag. I dag er jeg lat.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 14:02   #14
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Man merker man blir mer og mer blekksprut etterhvert som barna kommer ja.

Flink du er Vimsen. Hvilke oppgaver har mannen fått da?

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 18:06   #15
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Han har tørket spy etter minsten. Gjestene kom, vi spiste NESTEN ferdig, og så spydde Maren. Juhu!

Gammel 20-01-07, 18:26   #16
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Huffda, er det ikke bare typisk.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:19   #17
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Har du lyst til å fortelle hva det heter? Kan man bære tolvkilos treåringer i det?

Eller hva med en 4 åring som veier over 20 kg.
Det ville ikke hverken et sjal eller kroppen min rke å drasse på.
Så jeg innser at jeg er en feilvare av en blekksprut for denna har bare 2 armer. (heldigvis med litt store unger også)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.