Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hjelp til å velge ny SE-mobil

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-10, 16:51   #1
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hjelp til å velge ny SE-mobil

Har ønsket med C905 lenge og når jeg endelig skal få kjøpt den har det jo kommet flere ny modeller som Aino, Satio og Xperia X2.

Syns de virker ganske like og sliter med å finne ut om en av disse er et bedre valg enn C905.

Kamerafunksjonen bruker jeg mye på min nåværende K800i så bra kamera er høyt prioritert.

Noen som har forslag og/eller erfaringer å dele?

Gammel 12-02-10, 16:53   #2
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp til å velge my SE-mobil

Satio har veldig bra kamera

Gammel 12-02-10, 17:10   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har lyst på Aino, men får vente til høsten og se hva det blir til da.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 17:12   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig fornøyd med min Aino. Jeg liker ikke "heltouch" derfor ble det ikke Satio.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 16:19   #5
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne er på vei i posten til meg.

Gammel 16-02-10, 16:20   #6
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Ååå fin den var.

Gammel 18-02-10, 09:51   #7
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Vil tro du blir fornøyd
Husk å gå inn på SE sine sider og last ned siste oppdatering av programvare. Min var ikke helt stabil og ble helt "frisk" da jeg oppdaterte i forrige uke.

Gammel 18-02-10, 10:01   #8
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Jeg venter på at SE xperia x10 skal komme.

Gammel 24-02-10, 10:57   #9
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Jeg venter på at SE xperia x10 skal komme.

Du får komme med en rapport når du har fått prøvd den ut

Gammel 24-02-10, 10:58   #10
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Fornøyd?

Gammel 24-02-10, 11:02   #11
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Absolutt fornøyd, men den er litt klønete i menyene (men det er visst alle nye SE-mobiler). Spill og enhetsomregner og sånt ligger f.eks. under Planlegger, noe som i mitt hode virker helt fjernt.

Den tar gode bilder ute og inne og det var det som var det viktigste for meg.

Gammel 24-02-10, 11:08   #12
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke SE og gleder meg til og bytte ut min med en Nokia 6700 slide i lilla om et par uker.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:42.