Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Crocs - Hvilken nettbutikk?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-07, 23:11   #1
Sulphur
Plæstic pusher
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 267
Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Crocs - Hvilken nettbutikk?

Dette er vel kanskje ikke hva man kaller mote, men hvilken nettbutikk selger billigst Crocs? Er det taylorshoes.com, rei.com, eller noen andre som jeg ikke har fått med meg enda...?

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:16   #2
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Crocs - Hvilken nettbutikk?

Hos taylorshoes får du ihvertfall Crocs inkl. frakt for ca. 280,-.
Rask levering også, jeg har fått mine innen en ukes tid.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:17   #3
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Crocs - Hvilken nettbutikk?

*noterer*

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:22   #4
Sulphur
Plæstic pusher
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 267
Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Sv: Crocs - Hvilken nettbutikk?

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Hos taylorshoes får du ihvertfall Crocs inkl. frakt for ca. 280,-.
Rask levering også, jeg har fått mine innen en ukes tid.

Det hørtes bra ut. Jeg var innom der tidligere i dag, og det var tomt for bortimot alle farger og størrelser. Sendte så en mail til customers service, med spørsmål om når de fikk nye varer "in stock", og fikk svar ca 10 min. senere om at de kom inn i slutten av neste uke. Og det på en lørdags kveld. Bra service.

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:23   #5
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Crocs - Hvilken nettbutikk?

Jeg har kjøpt hos rei.com. De har også rask levering, husker ikke ekstakt pirs nå, men den er ihvertfall under tollgrensen.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:29   #6
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs - Hvilken nettbutikk?

Jeg har handlet fra både rei og taylorshoes og er fornøyd med begge.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:30   #7
Sulphur
Plæstic pusher
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 267
Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Sv: Crocs - Hvilken nettbutikk?

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Jeg har handlet fra både rei og taylorshoes og er fornøyd med begge.

Men hva med ca. prisforskjell?

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:43   #8
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Crocs - Hvilken nettbutikk?

Med nåværende kurs koster de ca 190 hos rei. Men det koster vel ca 29,95 over alt i USA.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 18:56   #9
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Crocs - Hvilken nettbutikk?

Kommer det toll og moms på det i tillegg ?Eller er det 29.95 pluss frakt ?
(Helt grønn jeg )

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 19:10   #10
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Crocs - Hvilken nettbutikk?

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Hos taylorshoes får du ihvertfall Crocs inkl. frakt for ca. 280,-.
Rask levering også, jeg har fått mine innen en ukes tid.


Også fornøyd med mine to bestillinger derfra!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 19:15   #11
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs - Hvilken nettbutikk?

Opprinnelig lagt inn av lille my, her.

Kommer det toll og moms på det i tillegg ?Eller er det 29.95 pluss frakt ?
(Helt grønn jeg )

29.95 er under 200-kronersgrensen, så da kommer bare frakt i tillegg.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 20:10   #12
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs - Hvilken nettbutikk?

Jeg bestilte fra rei.com her om dagen.
Inkludert frakt, kom de på 310 kroner.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 20:35   #13
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs - Hvilken nettbutikk?

Jeg kjøpte cayman til sambo forrige søndag, fredag var de framme. Fornøyelsen kostet kr 280,-, og taylorshoes er noen luringer som skriver tolldeklarasjon på 20$. Så vi skulle vel egentlig fortollet, men slipper.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 23:08   #14
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs - Hvilken nettbutikk?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Jeg kjøpte cayman til sambo forrige søndag, fredag var de framme. Fornøyelsen kostet kr 280,-, og taylorshoes er noen luringer som skriver tolldeklarasjon på 20$. Så vi skulle vel egentlig fortollet, men slipper.

Du må kun fortolle hvis selve varen koster over 200 norske, 280 kr er inkl frakt. Har sett at de skriver 20 dollar på pakken men hadde gått like fint om de skrev prisen 29,95, blir rett under 200 kr

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 13:34   #15
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs - Hvilken nettbutikk?

Opprinnelig lagt inn av Sulphur, her.

Men hva med ca. prisforskjell?

Hos Rei koster de 29,95 og hos Taylorshoes 29,99. Så det er ikke snakk om mye.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 20:25   #16
Sulphur
Plæstic pusher
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 267
Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Sv: Crocs - Hvilken nettbutikk?

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Hos Rei koster de 29,95 og hos Taylorshoes 29,99. Så det er ikke snakk om mye.

Jeg trodde det var dollar på Rei, og pund på taylorshoes... Da blir det jo litt forskjell?

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 21:14   #17
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs - Hvilken nettbutikk?

Opprinnelig lagt inn av Sulphur, her.

Jeg trodde det var dollar på Rei, og pund på taylorshoes... Da blir det jo litt forskjell?

Nope, dollars på begge.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 21:53   #18
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.872
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs - Hvilken nettbutikk?

Er det Cayman det selges i butikker i Norge? Hva med denne Beach-modellen, hvordan ser den ut?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 21:56   #19
Sulphur
Plæstic pusher
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 267
Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Sv: Crocs - Hvilken nettbutikk?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Er det Cayman det selges i butikker i Norge? Hva med denne Beach-modellen, hvordan ser den ut?

Cayman er en litt slankere versjon av Beach. Tror det er Beach jeg har, og den er ganske bred, ser ikke så nett ut. Jeg skal bestille Cayman neste gang. Men de er fullstendig tomme hos Taylorshoes, og på Rei har de ikke det jeg vil ha. Men det kommer inn igjen i slutten av uka.

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 22:00   #20
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.872
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs - Hvilken nettbutikk?

Takk!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no