Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Trenger ideer til alternativ til flis

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-10, 10:40   #1
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trenger ideer til alternativ til flis

Skal snart rive gammelt kjøkken og sette opp nytt. Har valgt ut det meste av innredning, gulv osv nå, men har ikke bestemt hva vi skal ha på veggen mellom bankplate og overskap. Noen som har noen spreke forslag? Vil ikke ha vanlig flis!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 10:51   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger ideer til alternativ til flis

Det er stilig med tapet og glassplate foran feks.
Ellers finnes det jo glassplater med motiv også. http://www.okside.no/

Og så har du ferdige plater da, som en billig løsning?
Evt børstet stål.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 10:58   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger ideer til alternativ til flis

Vi har tapet. Kul tapet. Absolutt ikke vaskbar heller. Vi har vindu foran vasken og skal sette opp glassplate bak kokeplaten. Ellers skal tapeten være slik den er.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 11:14   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger ideer til alternativ til flis

Ei venninne av meg lakkerte tapeten.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 16:00   #5
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger ideer til alternativ til flis

Jeg var fristet til å bruke en stilig tapet og "glassplate" foran, men det ser ut til at vi blir å gå for aluminiumsplate istedet.
(Aluminium skal være enklere å vedlikeholde enn stål, det setter seg mindre merker og det er billigere.)

Og så er det jo veldig kult med Led-belyst bakplate, der man kan endre farge og dermed hele utseende på kjøkkenet. :-)



Regner med at den kan lyse med hvitt lys også. http://www.kreativplast.no/

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 19:38   #6
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger ideer til alternativ til flis

Flisplater eller noe slikt har de på maxbo, det har jeg tatt her på kjøkkenet. Blir nesten som en tapet, veldig fint. Kan ta bilde av det å legge ut om du ønsker?

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 20:36   #7
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger ideer til alternativ til flis

Vinylgulvbelegg. Veldig vaskbart, billig og kjapt utskiftbart når man går lei.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-10, 20:55   #8
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger ideer til alternativ til flis

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Flisplater eller noe slikt har de på maxbo, det har jeg tatt her på kjøkkenet. Blir nesten som en tapet, veldig fint. Kan ta bilde av det å legge ut om du ønsker?

Ja takk!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 00:19   #9
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger ideer til alternativ til flis

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Flisplater eller noe slikt har de på maxbo, det har jeg tatt her på kjøkkenet. Blir nesten som en tapet, veldig fint. Kan ta bilde av det å legge ut om du ønsker?

Mener du slike Kitchen Board fra Fibo-Trespo?
Det har jeg brukt på mitt kjøkken, kjempelett å montere (sa snekkeren). Har lagt ut et bilde her.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 07:15   #10
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger ideer til alternativ til flis

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Mener du slike Kitchen Board fra Fibo-Trespo?
Det har jeg brukt på mitt kjøkken, kjempelett å montere (sa snekkeren). Har lagt ut et bilde her.

Riktig,driver å laster opp bilde nå også. Ikke se på rotet rundt liksom men bare et bilde så du skal se.

Her var det sånn tapetting elller noen greier før,ikke særlig fint med andre ord.

Her er bilde fra mitt kjøkken, men som sagt ikke se på rotet dette er jo bare for å vise.Jeg er veldig fornøyd

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no