Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tips om god mascara

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-10, 21:47   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Tips om god mascara

Jeg trenger ny mascara og mannen er på reise. Han kan kjøpe til meg på tax free, men må ha helt klare spesifikasjoner. Jeg har ikke vært særlig fornøyd med de siste mascaraene mine. Det eneste jeg trenger er noe som farger og gjør vippene mine moderat tykkere, så jeg skal ikke ha noe ultrafancy.

Har du noe å anbefale?

Gammel 14-02-10, 21:49   #2
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om god mascara

Ja, Helena Rubenstein, men det må være den som har en firkantet fasong. Jeg husker ikke hva den heter, kanskje noen andre gjør? Altså selve holderen er firkantet (ikke bare esken). Jeg er veldig fornøyd med den. Sist jeg handlet på TaxFree kjøpte jeg en HR av denne typen og en annen HR, og den andre var ikke på langt nær så bra.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 21:49   #3
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Vet ikke om den gjør vippene tykkere, men jeg er veldig fornøyd med Lancome sin L'Extreme. Ikke drysser den og den er god å bruke.
Syns jeg da.

Gammel 14-02-10, 21:49   #4
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ofte vært veldig godt fornøyd med Lancômes mascaraer. Dessuten har Max facor en som er veldig OK. Ikke at jeg husker navnet på den. :hjelpsom:

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 21:51   #5
Albertine
Passiv

Standard

Helena Rubinstein. Den firkantete. IKKE den runde. Særdeles vanskelig å få tak i.

Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 21:53   #6
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Helena Rubensteins mascara med leopardmønster utenpå! Den er fantastisk og jeg er helfrelst.

Gammel 14-02-10, 21:53   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sverger til DiorShow, og har brukt den i flere år nå.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 21:55   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Helena Rubensteins mascara med leopardmønster utenpå! Den er fantastisk og jeg er helfrelst.

Er dette den firkantede som de andre anbefaler?

Jeg må ønske meg noe de har på tax free-butikken på Rygge og jeg antar at den ikke er den mest velassorterte.

Gammel 14-02-10, 22:00   #9
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg må ønske meg noe de har på tax free-butikken på Rygge og jeg antar at den ikke er den mest velassorterte.

Det er denne:

Den heter "Lash Queen Feline"

Jeg brukte forøvrig Diorshow i mange år, men byttet til denne i høst og for mine vipper er den mye bedre. Ikke så tørr som Dior sin. Dette er en mascara man kan jobbe litt med uten at den klumper. Samt at den ikke drysser/lager pandaøyne som var mitt største problem med Diorshow.

Gammel 14-02-10, 22:04   #10
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg brukte forøvrig Diorshow i mange år, men byttet til denne i høst og for mine vipper er den mye bedre. Ikke så tørr som Dior sin. Dette er en mascara man kan jobbe litt med uten at den klumper. Samt at den ikke drysser/lager pandaøyne som var mitt største problem med Diorshow.

Jeg får ikke hverken dryssing eller pandaøyne av Diorshow, så det er nok individuelt.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 22:06   #11
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

YSL sine.
Skal aldri bytte igjen.

Gammel 14-02-10, 22:07   #12
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg sverger til DiorShow, og har brukt den i flere år nå.

Denne syns jeg også er veldig bra. Prøve en lancom sin nå, men ikke så fornøyd så jeg kommer til å gå tilbake til Dior sin.

Gammel 14-02-10, 22:08   #13
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Den med leopard er ikke den firkantede. Men jeg har ikke prøvd den med leopard altså. Kan godt hende den er like bra.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 22:09   #14
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte en ny type på taxfree sist, som jeg er veldig fornøyd med. Glo Minerals heter den.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 22:09   #15
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg får ikke hverken dryssing eller pandaøyne av Diorshow, så det er nok individuelt.

Ja, det vil jeg tro! Og er du fornøyd med den har de jo en veldig fin kost på Diorshow
Men jeg er som sagt mer fornøyd med den nye fra HR. og liker kosten enda bedre, men det er også individuelt alt etter som hvordan man er utstyrt på vippefronten

Gammel 14-02-10, 22:10   #16
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan bare bruke en eneste mascara, og det er Kanebo Sensai 38 degrees, M-1 Black. Ikke heller alltid lett å få tak i.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 22:11   #17
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Spectacular Extension Mascara fra Helena Rubinstein, eller Oscillation Vibrating Infinite Power Mascara eller Virtuose fra Lancome er de mascarene jeg er mest fornøyd med.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 22:36   #18
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

DiorShow. Vannfast, så blir det ingen pandaøyne.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 22:42   #19
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt YSL etter at noen her inne bare elsket den - før den tid brukte jeg dior blackout.
Lancome liker jeg ikke. Da er MaxFactor bedre.

Dior er godt - men nå må jeg vel forsøke meg på Helena Rubenstein nå da...YSL er jeg ikke fornøyd med, for jeg har for glissne øyenvipper til det.

Gammel 14-02-10, 22:44   #20
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Diorshow.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:39.