Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Glidelåsen i Trolldress ødelagt!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-07, 12:52   #1
Nøve
Fullverdig medlem
 
Nøve sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På Kongens berg
Innlegg: 40
Nøve har et hav av muligheter foran seg
Sint!

Glidelåsen i Trolldress ødelagt!

Glidelåsen i Trolldressen som vi kjøpte til storebror i fjor er nå ødelagt. Den bare deler seg. Dette synes jeg rette og slett er altfor dårlig. En glidelås i en slik dress må tåle å bli brukt i mer enn et drøyt år. Jeg kommer nok til å reklamere.

Noen andre som har liknende erfaringer? Noen som har prøvd å klage?

Nøve er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 13:19   #2
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glidelåsen i Trolldress ødelagt!

Sømmen revnet i skrittet på mellomste sin trolldress. Kom ikke så langt på å klage, for se om jeg ikke har en flink tante som kan reparer. Ville klaget var jeg deg. Er ikke sikkert du får gjennomslag, men verdt å prøve da.
Lykke til.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 00:02   #3
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glidelåsen i Trolldress ødelagt!

Sømmen får man da reklamert på det er prodfeil,men en ett år gammel glidelås tviler jeg på at du får ny dress på, men troll tar den inn og reparerer for deg kosnadsfritt.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 20:55   #4
Nøve
Fullverdig medlem
 
Nøve sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På Kongens berg
Innlegg: 40
Nøve har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Glidelåsen i Trolldress ødelagt!

Nå har saken ordnet seg. Troll godtok dette som en reklamasjon, og storebror her får ny ytterdress. Så da er jeg veldig fornøyd. Nå slipper jeg å lappe en liten rift han hadde fått også.......

Nøve er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no