|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Leiebil, jeep (USA)Vi reiser snart, og må få bestilt leiebil i dag. Vi kikker på eleiebil, som har en Jeep Liberty til 5300 ca, og en Jeep grand Cherokee til ca 6200.
![]() |
#2 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Leiebil Jeep (USA)Vi bestilte leiebil via Budget, men gjorde dette gjennom en norsk reise arrangør (ebookers) og fikk dermed spesifisert veldig godt hva slags bil vi ville ha. Dessuten var alle kostnader da inkludert og det kom ikke noe ekstra utenom.
![]() |
#3 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leiebil Jeep (USA)Og jeg har alltid brukt holiday autos og er veldig fornøyd! Si fra så har jeg en rabatt kode hvis du ønsker
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Leiebil Jeep (USA)Jeg vet ingenting om bilene, men hvis du googler deg så kan du sikkert finne ut hvor stor bagasjerommet er. Vi leide gjennom norsk bilutleie som hadde avtaler med diverse amerikanske selskaper. Det var faktisk både billigere og enklere, for da var alt inkludert og vi slapp å forholde oss til alle mulige rare forsikringstilbud vi ikke skjønte så mye av. Vi endte opp med en Dodge Ram via Alamo Rentals, og var veldig fornøyd.
![]() |
#6 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Leiebil Jeep (USA)Hvilket norsk firma leide dere via?
![]() |
#9 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leiebil Jeep (USA)Rabattkoden jeg hadde var gått ut, beklager så mye!
![]() |
#10 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leiebil Jeep (USA)Endte dere opp med en Jeep Liberty? Vi har bestilt en JL fordi det var en av de rimeligste bilene som det var plass til 4 kofferter i - ellers hadde vi tatt en mindre bil. Men hvordan var den størrelsesmessig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Leiebil Jeep (USA)Vi bestilte Jeep grand cheroce (eller noe slikt), størrelsen større enn liberty.
![]() |
#12 |
Sperret
![]() Sv: Leiebil Jeep (USA)
Oj? Jeg bestilte Liberty i samråd med dama på eleiebil fordi vi trenger plass til 4 kofferter, og hun skrev også på voucher-arket at vi foretrakk Liberty. Kanskje jeg må ringe eleiebil og forhøre meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Sperret
Men du fikk/hadde fått plass til 4 kofferter i Grand Cherokeen? Jeg fikk byttet (og fikk tilbake penger!) fra Liberty til Grand Cherokee. Det falt ikke helt i god jord hos mannen, for han mener Liberty er større. Men han tar feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Leiebil Jeep (USA)Fikk igjen penger ?!! Den var du heldig med. Barna og vi satt mye bedre i sistnevnte bil. Liberty var definitivt mindre !
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Leiebil Jeep (USA)Vi har Grand Cherokee og jeg tror ganske sikkert at det er den største Jeepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Sperret
Der står det sort på hvitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Leiebil Jeep (USA)Bagasjerommet er ikke kjempehøyt, men ja, jeg tror at vi skulle få plass til det. Jeg skal hente mannen senere i dag på flyplassen med to store og en mindre koffert så da skal jeg se etter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Leiebil Jeep (USA)Dette gir kanskje et visst inntrykk. Dette er 2 store kofferter og 1 liten. Vi har slik beskytter som man kan dra over det som man har i bagasjerommet så at bagasjen ikke synes utifra og det er den som stikker frem litt over koffertene. Det regner jeg med at kanskje ikke en leiebil har og da får man mer plass og det kan være enklere å sette koffertene på andre måte som høykant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Sperret
![]() Sv: Leiebil Jeep (USA)Takk for bildet, Pelen. Du er en knupp. |
![]() |
![]() |
![]() |