|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Hvordan få pels og samtidig være dyrevennJa, litt tullete overskrift, men jeg kom til å tenke på alle pelsdiskusjonen jeg har vært med på her på FP, da jeg kom over denne siden som selger garn i 50% hundeull.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan få pels og samtidig være dyrevennFritt ikke bruke det plagget når det regner ute (våt hund stinker pest) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Leser
|
![]() Sv: Hvordan få pels og samtidig være dyrevenn
Du kan jo strikke deg en julegave til noen ... *kremt* utvalgte, da?
![]() |
#4 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan få pels og samtidig være dyrevennJo da, det er nok behandlet. Kunne vært morsomt å prøve det ut som sperrelag til tøybleier. Det bør vel ha en selvrensende funksjon på lik linje med ull - eller? :ønsker seg sort, langhåret sperrelag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvordan få pels og samtidig være dyrevenn
Skal ikke si hva min første tanke var når jeg leste dette...........
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvordan få pels og samtidig være dyrevennKona til ene fetteren min har genser som hun har strikket av hår hun samlet etter to av hundene sine, en Samojed og en New Foundlender. Genseren er sykt varm, og den er vanntett, da New Foundlenderen er en vannhund, så pelen er visst vannavstøtende. Genialt.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Hvordan få pels og samtidig være dyrevennHm, tydeligvis kjempedumt at jeg ikke gjemte bæreposene med hundehår etter børsting av bikkjene da...
![]() |
|
|