|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
trenger lading
|
Facebook-novise som ikke skjønner noe ...Da har jeg endelig gitt etter for maset fra flere kanter om å bli med.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook-novise som ikke skjønner noe....Jeg kan hjelpe med utlogginga, du ser oppe i høyre hjørne, der står det "account". Trykk på den og du får opp "Log out" |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook-novise som ikke skjønner noe....Jeg forstår du ikke finner noen, for det gjør ikke jeg heller etter det nye systemet de har laget. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook-novise som ikke skjønner noe....Ikke bry deg om forslagene som kommer opp, ikke nødvendig å krysse dem ut heller, men overse dem. Fortsett å søke etter kjente navn. Jeg vet ikke hvorfor enkelte ikke dukker opp. Det kan være du er blokkert, men mest sannsynlig er det fb som tuller. Prøv igjen senere.
|
|
|
|
#5 |
|
trenger lading
|
Sv: Facebook-novise som ikke skjønner noe....Har skjønt fra mor mi, når jeg endelig fikk henne der, at hun også hadde store problemer, så i dag var iallefall feil dag å prøve på kanskje...
|
|
|
|
#6 |
|
Retromum
|
Sv: Facebook-novise som ikke skjønner noe....Jeg sliter med samme problemet selv, registrerte meg på FB for få dager siden og maken til bullshit søkemotor.
|
|
|
#7 |
|
nju nja njo
|
Sv: Facebook-novise som ikke skjønner noe ...Kanskje det er noen problemer idag?
|
|
|
#9 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Facebook-novise som ikke skjønner noe ...Nå ble jeg litt lettet.
|
|
![]() |
|
|