|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Passer denne kjolen i et bryllup?Jeg vet at kjole-gi-råd-trådene her er mange, men jeg slenger et spørsmål her likevel. Kanskje noen har lyst å svare? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?Den var kjempefin! Den kan helt sikkert brukes i et bryllup. Litt pent smykke i halsen, og pene sko. De færreste forventer at alle skal gå med fotside kjoler i bryllup, selv om brudgommen har kjole-og-hvitt eller smoking.
|
|
|
#3 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?Ja, det syns jeg. Den kan pyntes opp med riktige smykker og sko, og lyse strømper.
|
|
|
#4 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?Den var veldig fin. Jeg ville kanskje stylet den litt 70-talls (siden jeg liker det godt selv), men den kler mange ulike typer smykker og sko, synes jeg. Lyse strømper synes jeg ikke passer så godt - men det er smak og behag.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?Kjempefin til både mørk dress og smoking, men litt for lite pyntet til galla. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?Den syns jeg er perfekt, nesten uansett kleskode!
|
|
|
#8 |
|
Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?Æææ, jeg begynte i feil ende! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nå da?
|
Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?
Men de har jo mange forhandlere i Norge, det burde være mulig å få tak i gjennom en av dem?
|
|
|
#10 |
|
Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?Ja, det har de jo! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?Ser at de sender til Frankrike, foreldrene mine skal være der en måned og vi besøke dem nå før bryllupet....kanskje sende den dit?? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?sjekket ebay? De har endel monsoonkjoler, jeg har kjøpt 2 der. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?Veldig veldig fin!!! Sist redigert av ItsOnlyMe : 17-02-10 kl 22:00. |
|
|
|
![]() |
|
|