|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Koke drikkevann i Oslo og SkiJeg fikk selvfølgelig ikke med meg dette før jeg hadde bøttet nedpå vann en hel dag, og det er visstnok ikke noen fare, men det anbefales å koke vannet i Oslo og Ski frem til torsdag.
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Koke drikkevann i Oslo og SkiYes, vi har kokt vann, men flaskevann uten kullsyre hadde visst noen andre hamstret før oss i butikken. Sfo og barnehagen hadde også kokt vann idag. Jobben min er i nabokommunen, så alt vannet jeg drakk er greit.
|
|
|
#3 |
|
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Koke drikkevann i Oslo og SkiJeg drakk mengder av vann i går før jeg leste dette
|
|
|
#4 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Koke drikkevann i Oslo og SkiJeg også har drukket vann i Oslo |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kakemonster
|
Sv: Koke drikkevann i Oslo og SkiKjøpte litt drikkevann i går, og så kokte jeg opp noen liter i en kjele i dag. Mest fordi vi skal feire ettåringen vår i helgen, så vi har IKKE tid til sykdom nå. Gidder ikke sjanse på det, selv om det sikkert hadde gått bra.
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Koke drikkevann i Oslo og SkiJeg drakk også masse vann før jeg hørte om det i går, og litt etterpå må jeg innrømme. Den stakkars magen min har vært gjennom flere parasitter før, så den tåler nok en støyt. Da jeg kom hjem kokte jeg imidlertid vann som jeg drakk i morges, og nå drikker jeg Farris. Tror uansett ikke det er noen stor fare, altså. |
|
|
|
![]() |
|
|