Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Noen som har Suzuki Baleno stv? (97/98)

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-10, 23:05   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Noen som har Suzuki Baleno stv? (97/98)

Kjøpte for kort tid tilbake en Suzuki Baleno stv -99 modell. Da jeg hadde samboer var det han som sørget for at bilen var i tipp, topp stand. Nå er jeg blitt alene og må dermed prøve å holde dette i sjakk selv. Biler kan jeg da desverre ingenting om.

Nå har det da oppstått et såkalt "problem". Det verste er at det er flaut å spørre, for dette burde jeg virkelig finne ut av på egenhånd. Men den gang ei. Jeg finner rett og slett ikke ut hvor man fyller på vindusspylervæska. Det er ikke ofte jeg har tittet ned i motoren på en bil, men har da alltid greid å lokalisere hvor denne beholderen befinner seg. Ikke denne gangen. Noen som kan hjelpe meg på vei?

Mistenkte at den kunne være lokalisert i bagasjeommet da dette er tilfellet på noen modeller, men der er den definitivt ikke. I motorrommet derimot er det et plastrør fremme på venstre side som stikker opp. Det kan se ut til at det egentlig skulle vært et lokk på dette røret som ikke er der. (Bilen var i en ulykke før jeg kjøpte den). Røret er lokalisert rett ved en beholder for frostvæske, og går trolig ned til en større beholder jeg ikke ser godt.

Noen som kan bekrefte&/avkrefte at dette er riktig beholder?

Jah, dette må virkelig være dagens dummeste spørsmål. *ja til en mann som kan ta seg av slike problem for meg*

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 12:21   #2
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har Suzuki Baleno stv? (97/98)

Kan du ta et bilde?

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 20:30   #3
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har Suzuki Baleno stv? (97/98)

Bilde kan jeg få til. Her ser du da røret/sylinderen jeg vaser om.



Jeg har vel kommet frem til at dette røret/denne sylinderen må være der hvor vindusspylervæska skal. Den ser ut til å føre ned til en litt større beholder, men denne ligger skjult. Det lukter i allefall spylevæske i fra den og slangene som fører væska til spylerene går også ned til dette området. Tenker bare det er best å være sikker før jeg tømmer oppi noe som helst.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 00:01   #4
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.465
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Suzuki Baleno stv? (97/98)

Har du ikke instruksjonsboka til bilen? Der står det jo.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 20:43   #5
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har Suzuki Baleno stv? (97/98)

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Har du ikke instruksjonsboka til bilen? Der står det jo.

Ja, skulle jo tro det, men der sto det bare at den var i front eller bak på noen modeller.... Altså, jeg er nok nå så og si sikker på at det er riktig beholder jeg nå har lokalisert, men vil jo bare så gjerne være helt sikker. Det finnes liksom ikke å veldig mange andre muligheter.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no