Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg senger og litt til

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-10, 23:07   #1
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Utrop

Vis meg senger og litt til

Jeg har akkurat gitt bort senga mi med nattbord til naboen. Jepp.
Har beholdt madrassene, rammemadrasser.
Jeg skal nemlig pusse opp soverommet, og kaste ut garderobeskapene så vi får større soverom.
Jeg må få ut fingern nå, prøve å få startet i helga.

Men jeg må ha seng, og nattbord, taklampe, leselamper og en romslig kommode. Det trenger absolutt ikke koste skjorta.
Hvitt.
Senga må være lav nede ved bena så den ikke ruver så mye.
Nattbordene bør ikke ruve de heller.
Ikke minimalistisk stil.

Lyst å hjelpe meg?

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 23:35   #2
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg senger og litt til

Annika-serien fra Jysk:


1999,-


2 for 899,-


1499,-

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 23:37   #3
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg senger og litt til

A-møbler:


2995,-


1295,- (litt dyrt)


2995,-

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 23:41   #4
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg senger og litt til


Skeidar, 498,-

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-10, 01:00   #5
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg senger og litt til

Lekkert, Salt! Du har god smak!

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 22:47   #6
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg senger og litt til

Den fra Jysk var kjempefin, men. Jeg har vært og sett på den og kvaliteten var kjempedårlig, desverre. Malingen sprakk opp i "skjøtene" på absolutt alle møblene i denne serien og falt av i små flak. De hadde masse i denne serien fremme på utstilling og det var det samme problemet på alt sammen.

A-møbler senga var og kjempefin, men..jeg vil helst ikke ha for mye støv å tørke. Jeg hater støv og hater og tørke støv så jeg må ha noe uten sånne krinkler og kroker.

Noen som har mere innspill, begynner å bli desperat nå, soverommet begynner å ta form.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 00:15   #7
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg senger og litt til



Skeidar - seng kr 3495,-/nattbord kr 1195,-



Ikea Aspelund seng kr 1095,- / nattbord kr 395,-


Ikea Trondheim kr 2195,-

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 00:22   #8
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg senger og litt til

Hvis du ikke vil ha minimalistisk stil er jo denne litt søt:
(selv hadde jeg fått overdose etter en natt, men det er meg)
Ikea - 2.995,-




Denne liker jeg veldig godt, men kanskje ikke helt stilen dere var ute etter?
Ikea - 1595,-/1695,- (160x200cm./180x200cm.)

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 00:45   #9
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vis meg senger og litt til

Denne er fin:



Hemnes fra IKEA.

  Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 00:46   #10
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vis meg senger og litt til

DENNE



Fy søren så kul, men litt... spesiell

  Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 08:34   #11
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg senger og litt til

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.



Skeidar - seng kr 3495,-/nattbord kr 1195,-
-

Ikea funker desverre ikke, vi har svanemadrasser og de passer vel ikke på Ikea sine senger, de har vel andre mål.

Men den der over her --->

Der tror jeg jammen senga vår står. Den var kjempefin, akkurat sånn jeg kunne tenkt meg. Takk, takk, takk.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 08:35   #12
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg senger og litt til

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Hvis du ikke vil ha minimalistisk stil er jo denne litt søt:
(selv hadde jeg fått overdose etter en natt, men det er meg)
Ikea - 2.995,-

Tror muligens jeg måtte hatt et glass hodetabletter på nattbordet.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 08:37   #13
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg senger og litt til

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

DENNE



Fy søren så kul, men litt... spesiell

Jo,ja. Den var faktisk råkul..men kanskje ikke helt meg. Eh, og kanskje ikke helt til en leilighet med gipstak.
Men absolutt noe utenom det vanlige. Hva koster dette?

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 09:25   #14
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg senger og litt til

Jeg har sett en sånn svevende seng en gang, og opphenget i taket var bare juks.

Den sto på en ramme på gulvet.

Her er den:
http://www.hemmakanalen.se/1.760313/...ndstens_sovrum

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 10:30   #15
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg senger og litt til

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Ikea funker desverre ikke, vi har svanemadrasser og de passer vel ikke på Ikea sine senger, de har vel andre mål.

Men den der over her --->

Der tror jeg jammen senga vår står. Den var kjempefin, akkurat sånn jeg kunne tenkt meg. Takk, takk, takk.

Nei, Ikea er litt vanskelig.....skal man satse på Ikea, må alt komme derfra (tenkte ikke på det jeg da ).

Ellers likte jeg også senga over her....virker solid og bra og uten masse støvsamlere (kringer og kroker). Har visst ganske lik smak vi .

Lykke til med siste del av oppussingsprosessen

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 10:34   #16
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg senger og litt til


Matchende kommode fra Skeidar, men den er dyr da....4995,-

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 10:46   #17
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg senger og litt til

Man får da senger på IKEA som passer til "normale" mål. De har både 150 og 180 senger.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02

Sist redigert av Kula : 04-03-10 kl 10:56.
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 10:53   #18
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg senger og litt til

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Man får da senger på IKEA som passer til "normale" mål. Det har både 150 og 180 senger.

Ja, ser nå at det er noen som har "normale mål"......mulig jeg tenkte på dynestr /sengesett....for der er det vel spesielle mål mener jeg...

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 18:36   #19
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg senger og litt til

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Man får da senger på IKEA som passer til "normale" mål. De har både 150 og 180 senger.

Det visste jeg ikke. Hm.
Må sjekke, men jeg falt pladask for senga Liljekonvall kom med her. Den var helt i min gate.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 18:36   #20
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg senger og litt til

Ferdig å tapetsere soverommet nå, lister er kjøpt inn i dag og gulv er bestilt, det kommer i morgen. Jeg har laget en oppussingstråd, det var idiotisk å legge den i M2, jeg skal flytte den.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no