Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

After-ski-bryllupsfest, antrekkhjelp ønskes!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-10, 15:18   #1
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

After-ski-bryllupsfest, antrekkhjelp ønskes!

Ei venninne giftet seg i oktober og festen skal stå om 1,5 uke.
Det blir først å møtes i bakken for å kjøre ski/snowboard, og så er festen kl 18 på et lokale.

Kleskode: skiklær.

Dette er hvor vi bor, så det er naturlig å reise hjem etter en tur i bakken, ta seg en dusj og da evt. skifte.

Jeg har ikke særlig lyst til å gå i boblebukse hele kvelden, det blir veldig varmt. Heller ei snowboardskoene mine... varmt!

Men vi må jo ha på oss noe... skiaktig? Det er dårlig med fancy treningstøy i skapet mitt gitt! Jeg har noen slitte grå joggebukser/kosebukser og noen helt ensfarga kjedelige ulltrøyer. :S

Det hadde vært kult å hatt fargesprakende Kari Traa-aktige, greier, men jeg kjøper helst ikke inn masse til dette formål. Klart, hvis det har nytteverdi ellers så kan jeg jo vurdere det da.

Ellers liker jeg å gå i hverdagsskjørt og sånn, men det er kanskje helt feil på en sånn fest?

HJELP!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:44.