|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() After-ski-bryllupsfest, antrekkhjelp ønskes!Ei venninne giftet seg i oktober og festen skal stå om 1,5 uke.
![]() |
#2 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: After-ski-bryllupsfest, antrekkhjelp ønskes!Ha ha! Da hadde jeg oppgradert ullundertrøya til ull-silke, og tatt på nikkers og strikka strømper. Sist redigert av banana : 17-02-10 kl 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: After-ski-bryllupsfest, antrekkhjelp ønskes!Signerer banana. Kjøp en tøff ulltrøye, et par sorte turbukser og vips, klar for fest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: After-ski-bryllupsfest, antrekkhjelp ønskes!Ta deg en tur på xxl hvis du har det i nærheten. Men sier de antrekk skiklær så er det vel after ski-antrekk de ønsker, og man hopper jo rundt i det i timesvis. Ta med joggesko og dropp ullstilongs under skibukse/overtrekksbukse, pluss kul ulltrøye.
![]() |
#5 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: After-ski-bryllupsfest, antrekkhjelp ønskes!Jeg ville kjøpt en kul superundertøy topp (Kari Traa, Moods Of Norway/HH e.l). Den får du jo alltids bruk for senere også. Så ville jeg hatt på snowboard buksa (uten stillongs selvsagt) og vintersko/joggesko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: After-ski-bryllupsfest, antrekkhjelp ønskes!Jeg ville i hvert fall tolket dresskoden dithen at de ønsker veldig lite pynt. Men jeg er enig i at det kan bli vel varmt med boblebukse og snowboardsko en hel kveld.
![]() |
![]() |
#7 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: After-ski-bryllupsfest, antrekkhjelp ønskes!Jeg ville faktisk tolket kleskoden dit hen at det var meningen man skulle gå rett fra bakken og inn for å ta en øl. Og jeg ville kommet i en egnet ull- eller superundertrøye. Faktisk.
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: After-ski-bryllupsfest, antrekkhjelp ønskes!Hvis du kunne tenke deg noe nytt/stilig/dyrt treningstøy eller turantrekk, så ville jeg benyttet denne anledningen til å kjøpe det.
![]() |
#9 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: After-ski-bryllupsfest, antrekkhjelp ønskes!Skal dere paa after ski, skal dere paa after ski. Da gaar man i skiklaer. Ta av deg stillongs under skibuksen og ha en kul tynn skigenser og evt. et kult sjal i halsen. Det er lov aa freshe litt paa haaret og ha paa seg litt sminke, men man dusjer ikke för afterski. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: After-ski-bryllupsfest, antrekkhjelp ønskes!Takk for svar!
![]() |
#11 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: After-ski-bryllupsfest, antrekkhjelp ønskes!Hva med en råsa Kari Traa polo med zip? Det er jo kult nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: After-ski-bryllupsfest, antrekkhjelp ønskes!Da hadde jeg brukt det som en meget god unnskyldning til å kjøpe en stilig ulltrøye. Sånt finnes nå, gjør det ikke?
![]() |
![]() |
#13 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: After-ski-bryllupsfest, antrekkhjelp ønskes!Kari Traa-tøy er på salg på G-sport nå, så jeg da jeg var i byen på mandag.
![]() |
|
|