|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Peg Perego Pliko P3Nå har jeg akkurat kjøpt en slik en av Kokos
|
|
|
#2 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Peg Perego Pliko P3Vi har en slik som vi har brukt mye. Har ikke prøvd å få den med inn på flyet, men den har vært sendt som bagasje på fly flere ganger og tåler det godt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
nju nja njo
|
Sv: Peg Perego Pliko P3Vi har en Peg Perego Pliko og har så langt fått den med fram til gaten, men ikke inn på flyet. De fleste flyselskaper er imidlertid hjelpsomme med å hente den opp til gaten igjen ved landing er min erfaring.
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Peg Perego Pliko P3Kan jo svare her. Vår har vært med på to flyturer og da fikk vi ha den med inn til gaten, men den er for stor til å ha med inn på fly (tror bare det er den knøttlille quinnyvogna man får med som håndbagasje). Da var det veldig kjekt å ha reisebag til den for da kunne vi bare stappe vogna og alt i den (tepper etc.) oppi der og ha på bagasjetagen og sette den ved gaten. Den er veldig robust til å være trille fordi den blir så kompakt og tett når man legger den sammen og den beskyttes godt oppi reisebagen, og vår vogn kom helskinnet fra to flyturer (mot teutoniaen vår som knela på første flytur).
|
|
|
#5 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Peg Perego Pliko P3Vi har denne (vi har modellen switch som kan vendes mot den som triller, men samme prinsipp). Vi er vedlig fornøyde. Den er stabil og lun og har mange finesser. Handlekurven er også veldig stor, dessuten er det integrerte søskenbrettet en livredder.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Peg Perego Pliko P3Svarer deg når jeg kommer hjem
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Peg Perego Pliko P3Og det glemte jeg helt.
|
![]() |
|
|