Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Peg Perego Pliko P3

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-10, 15:18   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Peg Perego Pliko P3

Nå har jeg akkurat kjøpt en slik en av Kokos
Og nå lurer jeg på deres erfaringer med denne?

Vi ønsker å bruke den når vi skal på ferier (med fly). Ser for meg at den er for lang til å få med inn på flyet?

I tillegg til denne har vi en bugaboo Cameleon som hovedvogn. Så hovedintensjonen er at disse to skal utfylle hverandre.
Har ei trille fra Jysk også da, men den er ikke noe for spebarn. Men har vært grei ellers. Trillen fra Graco som jeg elsket høyt og inderlig til de to andre, tok kvelden da mannen satt den ut i garasjen, og ikke tenkte på jordslag.

Gammel 17-02-10, 16:16   #2
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Sv: Peg Perego Pliko P3

Vi har en slik som vi har brukt mye. Har ikke prøvd å få den med inn på flyet, men den har vært sendt som bagasje på fly flere ganger og tåler det godt.

Jeg er godt fornøyd med den, men jeg har ikke prøvd andre triller så jeg kan ikke sammenligne.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 20:04   #3
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Vi har en Peg Perego Pliko og har så langt fått den med fram til gaten, men ikke inn på flyet. De fleste flyselskaper er imidlertid hjelpsomme med å hente den opp til gaten igjen ved landing er min erfaring.

Gammel 17-02-10, 21:36   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan jo svare her. Vår har vært med på to flyturer og da fikk vi ha den med inn til gaten, men den er for stor til å ha med inn på fly (tror bare det er den knøttlille quinnyvogna man får med som håndbagasje). Da var det veldig kjekt å ha reisebag til den for da kunne vi bare stappe vogna og alt i den (tepper etc.) oppi der og ha på bagasjetagen og sette den ved gaten. Den er veldig robust til å være trille fordi den blir så kompakt og tett når man legger den sammen og den beskyttes godt oppi reisebagen, og vår vogn kom helskinnet fra to flyturer (mot teutoniaen vår som knela på første flytur).

Nå har jeg hatt "service" på den og sjekket at alt funker og hatt på silikonolje i knekkpunktene. Den ligger pakket i reisebagen så vi skal bare få emballert den så sender vi den så fort vi kan.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 23:37   #5
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Vi har denne (vi har modellen switch som kan vendes mot den som triller, men samme prinsipp). Vi er vedlig fornøyde. Den er stabil og lun og har mange finesser. Handlekurven er også veldig stor, dessuten er det integrerte søskenbrettet en livredder.

Gammel 18-02-10, 10:41   #6
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Svarer deg når jeg kommer hjem

Gammel 20-02-10, 22:30   #7
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Og det glemte jeg helt.

Jeg har hatt trilla, og syntes den var helt genial. Masse finesser, som gjorde den veldig praktisk i bruk. Høyderegulerbare håndtak, den står oppreist av seg selv når den er sammenslått, kan åpne frontbøylen for at barnet kan krype inn og ut av vogna selv.

Fant en FINN annonse som ramset opp fordelene, syntes den beskrev den veldig godt:

Pliko P3 Classico paraplytrillen. Praktisk på reise, praktisk hjemme og på handletur. Koppholder og justerbart ståbrett bak for storesøster/bror medfølger. Pliko P3 kommer med det unike ”Ganciomatic” systemet som gjør at man enkelt kan feste Peg Perego Primo Viaggio bilsete eller Peg Perego Navetta bag på vognen.

Produktfakta:
* Ståbrett med anti-skli bak hvor søsken kan stå og hvile seg
* Enkel å slå sammen med. Veldig kompakt når den er slått sammen og står av seg selv når det er slått sammen
* Frontbøylen kan åpnes og lukkes (og tas av) slik at barnet lett kan komme oppi/ut av vognen
* Fjærende, svingbare og låsbare framhjul (17cm diameter)
* Fjærende bakhjul med sentralbremse (17cm diameter)
* 5-punktssele
* Praktisk og stor kurv
* Koppholder
* Trekket er avtakbart og kan vaskes på 30 grader
* Ergonomisk håndtak som kan justeres i forskjellige høyder
* Justerbar (5 stillinger) seterygg kan legges helt flatt (liggemål hele 90cm)
* Fotstøtte
* Sidehåndtak som gjør det enkelt å løfte vognen enten barnet sitter oppi eller ikke
* ”Lacquered” aluminium ramme
* Kalesjen er stor og kan også brukes som solskjerm. Titteluke og liten lomme på kalesjen
* Kan brukes med Primo Viaggio bilstol
* Veier kun 8kg
* Mål (når den er slått sammen): 103cm (h) x 39,3cm (b)
* Kan brukes til barn opp til 20kg.
* Regntrekk medfølger

Lykke til med ny trille, jeg er ganske sikker på at du blir fornøyd!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.