|
|
#1 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DatanoviseData er en av mange ting jeg ikke skjønner meg på.
|
|
|
#2 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: DatanoviseDersom du er litt datanovise selv, kjenner du noen som har en mac? Mac har en relativt liten markedsandel så det kan være problematisk og finne noen til å hjelpe seg dersom man sitter fast. Dersom du ikke gjør det så ville jeg gått for en PC med Windows 7. Til det formålet du skisserer her vil du fint få en PC til 5000 kr. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: DatanoviseTakk.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Datanovise
Bilder bør lagres på en ekstern harddisk _i tillegg_ til at man har de på maskinen. Og helst på flere eksterne harddisker, der den ene lagres utenfor hjemmet. Evt. er bildesamlingen ikke så stor kan man jo også brenne den ut på DVD ved jevne mellomrom... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
<*(((<
|
Sv: Datanovise
Jeg holder en del presentasjoner rundt omkring med en MBP av siste modell, jeg klarer meg fint med et enkelt adapter fra DisplayPort til VGA. (Jeg har selvsagt en DisplayPort til DVI også, men det har ikke vært nødvendig til nå.) |
|
|
|
![]() |
|
|