Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Sjekk de tøffe barneskoene (og voksensko!)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-10, 16:37   #1
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sjekk de tøffe barneskoene (og voksensko!)

Var ikke det mye tøft her? Det synes iallefall jeg. Bare synd at man må betale moms og toll:

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 16:53   #2
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjekk de tøffe barneskoene (og voksensko!)

Taylorshoes har vel også Keen?

Gammel 20-02-10, 21:22   #3
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Minstejenta har et par Keen-sko - skikkelig gode sko! Men veldig små i størrelsen, så kjøper du til barn, gå opp to størrelser. Jeg hadde lest på forhånd at de var små i størrelsen, og valgte å gå opp ett hakk i forhold til den riktige størrelsen, 21. Men 22 var identisk med de skoene vi hadde (Geox) fra før i str. 20, så det var ikke lenge hun fikk brukt dem.

Gammel 20-02-10, 21:26   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har Keen på Sierratradingpost.com også.

Gammel 20-02-10, 22:02   #5
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opdaget det jeg også. Kjøpte ett par rosa i str 28, men de tilsvarer nok mer 26-27. Har ikke brukt dem, så jeg får legge dem for salg her inne...

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 01:37   #6
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De har Keen til barn på flust.no. En slik sko som er mellomting mellom sandal og joggesko på en måte. Jeg bestilte i fjor sommer, men det tok så utrolig lang tid (hadde ikke på lager) før de kom, at jeg i mellomtiden måtte kjøpe andre sandaler og joggesko. Da Keen skoene kom i posten, fant jeg raskt ut at jeg skulle sende dem i retur, de var veldig stive og litt tunge. Men mye mulig de er gode allikevel altså...

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 03:06   #7
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Kom jammen på at jeg har et par sandaler av merket Keen, som har blitt for små for minsten. Kanskje jeg skulle legge de ut for salg her inne.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:22.