|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Reimatec versus Reima Kiddo. Visste du dette?Jeg har to nydelige Reima Kiddo sett (todelte sett med jakke og bukse) tilsalgs (vi har gått for heldresser i år samt at de er litt snaue mtp neste års bruk). Mange kjøpere trekker seg imidlertid når de hører at det ikke er Reima tec og de sier at det da ikke er vanntett. Jeg personlig har kjempegode erfaringer med disse modellene og synes de har vært både vanntette og vindtette |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Reimatec versus Reima Kiddo. Visste du dette?Jeg regner med at Reima Kiddo er det som tidligere var "buller og bång"? Det var knallgode dresser i hvert fall. Jeg er lei meg for at de ikke selger dem lenger. ReimaTec blir så fort slitte. |
|
|
|
#3 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reimatec versus Reima Kiddo. Visste du dette?Jeg liker dem ikke fordi de er så "tunge" i seg.
|
|
|
#5 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reimatec versus Reima Kiddo. Visste du dette?Synes ikke Kiddo er noe tung dress, Buller & Bong var ikke like fin som |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Reimatec versus Reima Kiddo. Visste du dette?De jeg har er ikke tunge, nei |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Reimatec versus Reima Kiddo. Visste du dette?
He,he. Ja det er nesten så jeg vil beholde dem selv nå, men vi har dobbelt opp av vintertøy |
|
|
|
|
|
#8 |
|
I mål
|
Ok, 122 er riktig størrelse, men jeg er rimelig sikker på at S i en alder av 5 og et halvt blir ganske sur hvis jeg trekker fram en ROSA dress til ham til vinteren. 110 er for lite dessverre. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Reimatec versus Reima Kiddo. Visste du dette?Er du heelt sikker? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Reimatec versus Reima Kiddo. Visste du dette?Bragus har en kiddo dress, som han nå har vokst ut av, den er tykk og lett.
|
|
|
#11 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Reimatec versus Reima Kiddo. Visste du dette?Vi har en kiddo dress, syns ikke den er spesielt tung, nei. Men vanntett er den definitivt ikke, nei. Nå har vi nylig kjøpt den og han har ikke brukt den ute i regn, da har han hatt regnklær, men en av ungene på min avdeling har lik dress og han var gjennomvåt etter en dag med regn og mildvær.
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du lagt de ut til salgs noe sted? Bilde? Pris? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reimatec versus Reima Kiddo. Visste du dette?Intrisert!
|
|
|
#14 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Reimatec versus Reima Kiddo. Visste du dette?3000mm fant jeg på reima sine sider. 3000 er ikke så veldig mye. Holder til lek i fuktig vær, men ikke vått vær. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Reimatec versus Reima Kiddo. Visste du dette?Jeg tittet også på Reima sine sider. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Reimatec versus Reima Kiddo. Visste du dette?Hvor finner dere 8000mm? I følge Reima sine nettsider er det Reima 531 og 532 som brukes i Kiddo (Vårkolleksjonen: dressene Sicily og Rost), og det skal ha en vannsøyle på 3000mm:
Det er jo beste fall vannavstøtende, og hvertfall ikke vanntett.
|
|
|
|
#17 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Reimatec versus Reima Kiddo. Visste du dette?Står light protec400 hvertfall. Se link i innlegg over her. Mulig det er forskjell på dressene og todelt. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva var prisen igjen ?? Kunne du mailet bilde igjen (slettet det da dressen egentlig var solgt |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Reimatec versus Reima Kiddo. Visste du dette?Pm sendt |
|
|
|
|
|
#20 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Reimatec versus Reima Kiddo. Visste du dette?Trenger jakke til eldste her. Kanskje denne hadde vært grei. Har du link til farge/type på den todelte i str 122?
|
![]() |
|
|