Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Haster: Hvor stemples rett kopi i våre dager?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-10, 15:45   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haster: Hvor stemples rett kopi i våre dager?

Ikke posten.
Ikke høgskolen, tydeligvis - har ringt.

Noen nevnte at NAV er eneste gyldige??

Jeg har egentlig ikke tid til å få det gjort heller før saknadsfristen på mandag.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 15:54   #2
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: Hvor stemples rett kopi i våre dager?

Sist jeg trengte å få det gjort, så måtte jeg gå på et kopikontor. Nav/Aetat gjorde det ikke.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 15:55   #3
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gjør det da alltid på Posten? Senest for et par uker siden.

Ellers vet jeg at mannen har gjort det på politistasjonen en gang.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 15:56   #4
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva med kommunen?
Jeg jobber i kommunen og har et sånt stempel.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 15:57   #5
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Alle offentlige etatar skal hjelpe deg. kommunen, fylkeskommunen, fylkesmannen, nav, etc.

dvs, eg trudde ikkje dei hadde lov å seie nei, men dei har tydeligvis det?

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 16:00   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommunen ja. Crap, jeg har ikke tiiiid. Jeg flyr til Bergen i morgen for å gå på skole hele dagen.

Gammel 24-02-10, 16:00   #7
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Posten hadde i hvert fall tidligere (ved overgang fra statlig etat til BA) ikke lov å stemple med Rett kopi, men kunne skrive "Kopiert på Posten" og stemple med dato. Ikke alle instanser godkjente dette, men for mange holdt det.

Politiet har def. lov. Det har også andre offentlige etater, men om de vil gjøre det er noe annet. Det er ikke en prioritert oppgave verken hos Politiet, domstolene eller hos andre statlige etater.

Jeg er ganske sikker på at de stemplet med "Rett kopi" da jeg var der nå sist. Får ikke sjekket, for jeg har sendt papirene fra meg igjen. Men de tok over 30 kroner betalt, da. Neste gang går jeg et annet sted. Hva er kriteriene for at noen kan stemple med "Rett kopi", egentlig?

Gammel 24-02-10, 16:00   #8
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trikset er vel å høre med de som skal ha kopiene om hvem de anser for å være gyldige attestanter for «rett kopi»? Jeg kan jo kjøpe meg et stempel og stemple og signere på kopien din, men jeg regner jo med at det ikke er det samme for de som skal ha søknaden hvem som har attestert.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 16:02   #9
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi gjør det på UiO. Studentinfo, ekspedisjonskontor, semi-korrupte studiekonsulenter...

Gammel 24-02-10, 16:03   #10
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Vi gjør det på UiO. Studentinfo, ekspedisjonskontor, semi-korrupte studiekonsulenter...

Hvor mye tar de egentlig nå om dagen?

Gammel 24-02-10, 16:10   #11
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg trur at greia er at det er ein offentlig tenestemann som signerer. Vi er så veldig ærlige vi nemmelig, vi offentlig ansatte Glorie heile gjengen.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 17:02   #12
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Kommunen ja. Crap, jeg har ikke tiiiid. Jeg flyr til Bergen i morgen for å gå på skole hele dagen.

Hvis det ikke må gjøres før du reiser- Allkopi eller Kopibutikken som ligger like ved SV-fakultetet (UiB).

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 17:05   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

kopisenter gjør det iallefall.

Øien og Indergaard i byen gjør det

Gammel 24-02-10, 17:47   #14
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Politi og bibliotek gjør det også.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 19:09   #15
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Hvor mye tar de egentlig nå om dagen?

Fudge. Honning. Blomster. Konfekt. Rødvin. Eller, det virker i hvert fall som om studentene mine tror at dette virker.

Gammel 24-02-10, 19:58   #16
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Politi og bibliotek gjør det også.

Det gjelder ikke alle bibliotek. I Trondheim blir du henvist til Øien & Indergaard kopisenter.

Gammel 24-02-10, 20:35   #17
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Politiet gjør det ikke akkurat med glede, men de gjør det gratis

Gammel 24-02-10, 20:40   #18
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg satser på at statsautoriser revisor holder denne gangen. Det er backup-skolen som har frist nå.

Øien og Indergaard? Hvor holder de til?

Gammel 24-02-10, 20:42   #19
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Øien og Indergaard? Hvor holder de til?

Ved Vår frue kirke og på Piren, http://www.oikopi.no/index.asp?menuI...tID=2351&sub=0

Gammel 25-02-10, 08:48   #20
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tinghuset.

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.