Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Apollo-tabbe

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-07, 17:07   #1
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Apollo-tabbe

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=143071

Kanskje den hører til i flisespikkeriet?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 17:26   #2
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Apollotabbe

He he, der var det virkelig mye hummer og kanari .

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 18:00   #3
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apollo-tabbe

Sitat:

Skal en tro programmet Signe, Erik, Kim og Jessica har ført i pennen, bør en være litt på vakt mot heller ukjente farer når en besøker Krabi:

«opplev Thailands buddistiske kultur vid Wat Tam Sua, Tigergrotten der dere blir omringet av templer,» skriver de.

Det hørtes skummelt ut.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 18:38   #4
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apollo-tabbe

Flisespikkeriet er for småfeil og finurligheter. Det der var forferdelig!!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 02:02   #5
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apollo-tabbe

En "tabloid-nyhet" som nok kommer i kjølvannet av Ving's kvinnediskriminerende tekst i sin siste katalog....

Nå skal vi ta turoperatørene dere! Ta dem, ta dem, ta deeeeeem!

Synes forøvrig synd på den stakkars reiselederen som har skrevet det programmet.... Hvem vet, kanskje han/hun er ordblind m.m. og har det litt fælt akkurat nå.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 10:13   #6
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apollo-tabbe

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Synes forøvrig synd på den stakkars reiselederen som har skrevet det programmet.... Hvem vet, kanskje han/hun er ordblind m.m. og har det litt fælt akkurat nå.

Ja, vedkommende har nok fått høre det. Rart at ingen leser korrektur.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 10:23   #7
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apollo-tabbe

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.


Synes forøvrig synd på den stakkars reiselederen som har skrevet det programmet.... Hvem vet, kanskje han/hun er ordblind m.m. og har det litt fælt akkurat nå.

Ja stakkers.

Hvis jeg stiller som oppvarmer for Pink Floyd, fortjener jeg ikke å bli buet ut og arrangørene kritikk for at stakkers jeg kan jo ikke synge. Jeg kan jo bli lei meg for at noen kritiserer meg for å gjøre noe jeg ikke er god på istedet for å slippe til noen som kan sakene?

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 10:33   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apollo-tabbe

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Synes forøvrig synd på den stakkars reiselederen som har skrevet det programmet.... Hvem vet, kanskje han/hun er ordblind m.m. og har det litt fælt akkurat nå.

Info-arkene vi fikk av Apollo i Parga var akkurat like fullt av feil. Jeg leste korrektur på det og leverte det inn, i tillegg til at jeg nevnte det i tilbakemeldingen vi fyllte ut.

Hvis vedkommende er ordblind er det jo ikke noe problem å enten få noen andre til å gjøre jobben eller til i allefall lese over?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 12:04   #9
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apollo-tabbe

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Ja stakkers.

Hvis jeg stiller som oppvarmer for Pink Floyd, fortjener jeg ikke å bli buet ut og arrangørene kritikk for at stakkers jeg kan jo ikke synge. Jeg kan jo bli lei meg for at noen kritiserer meg for å gjøre noe jeg ikke er god på istedet for å slippe til noen som kan sakene?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 12:16   #10
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apollo-tabbe


Så en reklame for en tannlegeklinikk for en stund siden,
den var akkurat like ille...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 12:19   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apollo-tabbe

Jeg synes sånt er utrolig uprofesjonelt. Personlig får jeg spader når jeg kan høre svensken tydelig gjennom en halvgjort oversettelse. Og det er da sjefen som skal ha pes, ikke noen lokale representanter. Har de ingen kontrollrutiner? :urk:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 24-01-07 kl 12:31.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 12:35   #12
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apollo-tabbe

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvis vedkommende er ordblind er det jo ikke noe problem å enten få noen andre til å gjøre jobben eller til i allefall lese over?

Neida det er kanskje ikke det, men jeg vet fra min egen reiseleder-erfaring at det ikke foregår slik i praksis, og at hver og en har mer enn nok å gjøre og at det nok ikke blir gitt tid til å lese korrektur ved hver eneste program-skrivelse/program-forandring.

Ofte er det også lokale medarbeidere hos agentene til turoperatørene som skriver programmene (fordi det er de som er teknisk arrangør ) og da er det gjerne en eller annen lokal greker eller thai som har lært seg norsk på egenhånd som skriver. Ikke at det er forsvarlig, men det kan være en grunn...

Desermbermamma: Din sammenligning er så teit at jeg ikke orker å svare på den en gang...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 12:41   #13
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apollo-tabbe

Pøh, det er ikke teit.

Hvorfor skal man ikke kunne klage på at et produkt er dårlig?

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 12:50   #14
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apollo-tabbe

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Pøh, det er ikke teit.

Hvorfor skal man ikke kunne klage på at et produkt er dårlig?

Et stensilert utfluktsprogram delt ut på en eller annen charter-destinasjon kan vel neppe klassifiseres som et produkt, men
selvfølgelig skal man kunne klage, jeg synes det er helt riktig å klage/gjøre oppmerksom på dette programmets feil også. Jeg har ikke sagt noe annet. Jeg sier bare at jeg synes litt synd på den stakkars reiselederen/programskriveren som nå er med på denne runden med oppslag i pressen, skriverier, diskusjoner osv. Det er ikke mer enn et menneske bak denne tilsynelatende for mange gigantiske tabben til Apollo sitt utfluktsprogram i Thailand....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 12:56   #15
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apollo-tabbe

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg sier bare at jeg synes litt synd på den stakkars reiselederen/programskriveren som nå er med på denne runden med oppslag i pressen, skriverier, diskusjoner osv. Det er ikke mer enn et menneske bak denne tilsynelatende for mange gigantiske tabben til Apollo sitt utfluktsprogram i Thailand....

Det er sjelden mer enn et menneske bak de fleste tabber.

Man kan godt synes synd på noen som enten har påtatt seg eller blitt pålagt en oppgave de ikke greier, men jeg ser ingen grunn til å la være å kommentere vanvittige skrivefeil i en brosjyre bare fordi kanskje den som skrev det er dyslektisk eller har lært seg norsk på egen hånd. Jeg synes DMs sammenligning var helt på sin plass, jeg: Kan man ikke spille, så bør man ikke ta på seg spilleoppdrag - kan man ikke skrive, så bør man ikke skrive ting som skal publiseres. (I alle fall ikke uten at noen andre korrekturleser/språkvasker det før publisering!)

Det er ikke den enkeltpersonen som har skrevet dette som blir hengt ut her, det er jo Apollo. Det er de som har latt en ukyndig person gjøre jobben for seg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 13:27   #16
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apollo-tabbe

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er sjelden mer enn et menneske bak de fleste tabber.

Man kan godt synes synd på noen som enten har påtatt seg eller blitt pålagt en oppgave de ikke greier, men jeg ser ingen grunn til å la være å kommentere vanvittige skrivefeil i en brosjyre bare fordi kanskje den som skrev det er dyslektisk eller har lært seg norsk på egen hånd. Jeg synes DMs sammenligning var helt på sin plass, jeg: Kan man ikke spille, så bør man ikke ta på seg spilleoppdrag - kan man ikke skrive, så bør man ikke skrive ting som skal publiseres. (I alle fall ikke uten at noen andre korrekturleser/språkvasker det før publisering!)

Det er ikke den enkeltpersonen som har skrevet dette som blir hengt ut her, det er jo Apollo. Det er de som har latt en ukyndig person gjøre jobben for seg.

jadda,jadda,jadda...
Og likefullt synes jeg synd på reiselederen/programskriveren sett i lys av disse oppslagene. Ja, det er Apollo's feil, men likefullt synes jeg synd på reiselederen. Antakeligvis fordi jeg sitter med erfaring på området, og ser situasjonen litt annerledes enn noen andre kanskje. Dessuten klarer jeg å se det programmet litt humoristisk. Det er et utfluktsprogram på et stensil-ark på en destinasjon man er på ferie... omtrent som en meny skrevet på dårlig svorsk i Spania. Litt mer relaxed liksom..... Jeg synes altså saken er blåst opp noe forferdelig og at folk irriterer seg unødvendig over bagateller.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 13:31   #17
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apollo-tabbe

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg synes altså saken er blåst opp noe forferdelig og at folk irriterer seg unødvendig over bagateller.

Ja, det er noe herk med folk som irriterer seg unødvendig over bagateller.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 14:27   #18
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apollo-tabbe

Knis.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 14:40   #19
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apollo-tabbe

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, det er noe herk med folk som irriterer seg unødvendig over bagateller.

Det må da være enormt mye annet man heller kan foreta seg!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 15:43   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apollo-tabbe

Elin, det er greit at det er synd på reiselederen, men vedkommende burde ha såpass respekt for jobben sin og skjønne at det han gjør og er, er som en representant for firmaet han jobber i. Og akkurat på det området der er ikke vedkommende kompetent.

Syns du like synd på alle mennesker som ikke er kompetente i jobben sin, eller bare de du har erfaring fra?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no